Welsh K/NWR Wengelo's Gea (v. Coelenhage Let's Be The Best)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

HaileysComet

Welsh K/NWR Wengelo's Gea (v. Coelenhage Let's Be The Best)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 20:06

Sinds ik mijn pony in november heb moeten laten inslapen, rij ik niet zo heel veel meer. Mijn nieuwe pony van bijna 3 mag eerst nog van haar jeugd genieten en groeien voordat ik begin met inrijden. Er is altijd wel een paard te rijden, maar je mist het rijden op je eigen paardje toch wel heel erg.

Ik zou vandaag foto's maken van mijn vriendin en haar pony, maar pony was een beetje fris, dus ging ik er even op en heeft mijn vriendin wat foto's gemaakt (voor het eerst ging ze met het digitale toestel aan de slag en er zijn er een paar gelukt!)

Het is een Welsh K/NWR merrie. Ze is aardig overbouwd van achteren, maar wel fijn te rijden. Haar vader is/was Coelenhage Let's Be The Best.

1. Handjes rechtop houden
Afbeelding

2. Mijn hoofd is hier te erg voor woorden, keek in de felle zon...
Afbeelding

3. Lekker los binnenteugeltje (mijn haar danst )
Afbeelding

4. Ik zag 100 euro liggen op de grond... (vergeten op te rapen )
Afbeelding

5. En natuurlijk met haar baasje Sandra
Afbeelding

Oja, mijn laarzen had ik niet aan omdat ik alleen foto's zou gaan maken. Rijdt niet zo fijn zonder laarzen...
Laatst bijgewerkt door HaileysComet op 12-03-06 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

chica_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:13

leuke foto's veel plezier der mee en een mooi paardje hoor

HaileysComet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 20:34

chica_lover schreef:
leuke foto's veel plezier der mee en een mooi paardje hoor

Dank je wel

Sandra mag trots zijn op haar fotokunsten en haar pony!

CoriienRN

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:37

je zit wel erg naar voren of komt het omdat je zadel naar voren schuift? leuk paardje

Peperkroket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 20:39

ziet er leuk uit! lief paardje!
alleen lijkt het op foto 4 alsof je beetj te hard in z'n mond trekt..!
kusje

HaileysComet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 20:48

Dexterzorro schreef:
je zit wel erg naar voren of komt het omdat je zadel naar voren schuift? leuk paardje

De pony is overbouwd van achteren. Dit is het enige dressuurzadel (zonder staartriem) wat niet verder naar voren schuift dan dit. Ze heeft echt alle soorten zadels al geprobeerd, dit zadel komt bij een zadelmaker vandaan.

HaileysComet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 20:59

Chrisje92 schreef:
ziet er leuk uit! lief paardje!
alleen lijkt het op foto 4 alsof je beetj te hard in z'n mond trekt..!
kusje

Dank je wel, het is ook echt een lief paardje.

Ik heb daar wel wat meer druk op de teugel. Bij deze merrie kan je niet trekken aan de teugel, want dan gaat ze met haar koppie schudden en wil dan een spurt nemen

Miepp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 21:05

Leuke pony. Het is wel jammer, misschien omdat hij zo overbouwd is, dat hij/zij erg op de voorhand lijkt te lopen.

HaileysComet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 21:11

Antoontje schreef:
Leuke pony. Het is wel jammer, misschien omdat hij zo overbouwd is, dat hij/zij erg op de voorhand lijkt te lopen.

Ja inderdaad jammer, het is een heel fijn paardje om te rijden. Ze gebruikt haar achterhand wel, maar haar kont is aardig hoog en haar achterbenen zijn in verhouding langer dan haar voorbenen. Ze kan dan ook heel hoog springen! Alleen de landing is een beetje eng, omdat je niets meer voor je hebt. Ik heb ook erg respect voor Sandra die elke week springles heeft, want ze maakt soms echt hele hoge sprongen

biep

Re: Welsh K/NWR Wengelo's Gea (v. Coelenhage Let's Be The Be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 23:12

Leuke pony!

OP mijn oude stal hadden we een dochter van Let's Be Staan, lijkt sprekend op de jouwe!!

te gek karakter had die ook, vond Let's Be zowieso een gaaf ding!

HaileysComet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 23:20

De pony is van een vriendin, maar ik rij er ook af en toe op.

Klopt, ik heb diverse foto's op internet van (half) zusjes gezien van haar en ze lijken allemaal best wel veel op elkaar!

Let's Be The Best ken ik alleen van foto's, maar dat was echt een mooi paardje!

Ik heb op het moment een pony van nog geen 3 jaar, daar rij ik nog niet op. Mijn vorige pony heb ik vorig jaar helaas in moeten laten slapen.

Ik had eigenlijk niet zo'n zin meer om te rijden, omdat ik toch mijn eigen paardje miste, maar ik ga nu proberen om toch regelmatig te blijven rijden. Ik moet het wel bijhouden, anders wordt het niks als ik haar straks ga inrijden