haha niet op mijn gezicht letten!!
Het staat niet op volgorde hoor!
Commentaar mag maar Houd het lief!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Anora schreef:Heeee Lisanne!
Leuke foto's zeg, ik vind dat je er netjes op zit! Melody kan ook wel goed springen
Wanneer gaan jullie springen starten?
Nou ik ga binnenkort starten, er zijn alleen heel weinig springwedstrijden in onze kring!:( ijslanderfan schreef:mooi weer hebben jullie jaloers
Ziet er netjes uit
Dankjewel:)

ziet er netjes uit allebei mooie kleur
enne oja ik vind dat het beestje er goed uitziet! veraA schreef:Jouw pony is een naamgenootje van mijn (verzorg)pony
Leuke foto's, ze springt lekker, ze lijkt alleen wat scheef te springen. Dus probeer recht op de sprong af te rijden en na de sprong ook nog een paar meter rechtdoor
Perlina schreef:Leuk hoor! Ik dacht net als veraA ook te zien dat ze een beetje scheef springt. Met name bij de eerste 3 foto's. Maar wie weet ligt het ook wel aan de hoek van waaruit de foto's zijn genomen, heb niet bepaald timmermansogen
Zoals het hoort!

Kimmie_girl schreef:Heey , ons spring kampioentje ,,
Ziet er weer netjes uit liss.
Probeer idd recht op de sprong af te rijden en daarna paar meters rechtdoor het lijkt net of je er schuin over gaat zodat je snel de bocht om gaat en de hindernis weer te nemen
Die melo vind het wel leuk hé springen ..
Volgende keer weer je wedstrijd springen he .. enne kom op we gaan voor hindernis 1 en 2

lisannetj schreef:Kimmie_girl schreef:Heey , ons spring kampioentje ,,
Ziet er weer netjes uit liss.
Probeer idd recht op de sprong af te rijden en daarna paar meters rechtdoor het lijkt net of je er schuin over gaat zodat je snel de bocht om gaat en de hindernis weer te nemen
Die melo vind het wel leuk hé springen ..
Volgende keer weer je wedstrijd springen he .. enne kom op we gaan voor hindernis 1 en 2
hahahha jaa idd!! het moet gewoon lukken!!