Wedstrijdprobleem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xZolox

Wedstrijdprobleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 14:42

Ik rij al 8 maanden M2, heb nog maar 5 wnp en heb hier behoorlijk de pest ik. Vanmorgen weer mijn wedstrijd verkloot, 137 en 143 en dat word ik sagerijnig en nu zijn mijn ouders ook meteen boos omdat kik ontevreden ben. Het gaat namelijk zo :: Nonny is weer sloom in de proef en ik krijg haar dan niet vooruit. Dan gaat het nog wel redelijk, en krijg ik mijn punten en is het weer een teleurstelling. Nu rijd ik super thuis, super met inrijden, kom de baan binnen super..en dan vertikt ze het!! Weet je een oplossing..Ik weet het echt niet meer, want ik heb er gewoon geen oplossing voor. Met trainen gaat het echt geweldig maar zelfs als ik op wedstrijde lekker rij haal ik mijn punten niet omdat ze het op wedstrijd altijd verkloot. Ik wil wel doorgaan want recreatie of springen ofzo is gewoon niets voor mij. Krijg van 2 instructeurs les en dan gaat het ook super (grand prix instructeur). Van die GP instructeuir iedere week en die andere af en toe. Ik weet het gewoon echt niet.. Heb geen oplossing. Wil ook geen HC gaan starten want als ik dan mijn punten haal heb ik er niets aan en ze doet het echt de volgende keer weer.

Protecol commentaar ::

Schouderbinnenwaarts :: Slingerend, niet op 4 sporen (heb hier normaal wel zessen en zevens voor maar vandaag vieren)
Travers :: Tegen de hand, niet getoond, kanteld hoofd, impulsverlies, niet op 4 sporen (verschillende protecollen hoor)
Keertwendingen :: Tegen de hand, impuls verlies (ze loopt dan niet door)
Te weinig verzameld (ik ben al blij als ze vooruit gaat, dan ga ik niet verzamelen, ze rijd haar hele proef verzameld (geen verschil tussen normaal en verzamdeld)
Galop :: Sprongverlies (wordt wel beter)

sandradeboer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 14:52