's Ochtends om 6 uur was ik wakker, en dat was niet gepland. 's Middags een bezoekje aan het ziekenhuis: blaasontsteking

Toch maar gereden, later op de dag had ik er gelukkig veel minder last van!
Hillie mocht weer lekker mee (ik pak hem tegenwoordig van top tot teen in, hij heeft een super karakter maar blijkbaar vind hij het ook lollig te bokken op de trailer... Gevolg: benen open liggen
) Hij gedroeg zich voorbeeeeeldig in de trailer (jaja, hij kan het wel!)
Met losrijden en in de proef was hij gigantisch druk... daardoor liet hij niet lekker los en kwamen mijn hulpen niet genoeg door.
Al met al toch beide proeven (zelfde jury) goed voor 160 punten.
EN 2 keer de 1e prijs!
Dus als iemand beweert dat je met een pony niet tussen de paarden goed kan starten, hier alweer het bewijs dat het wel kan

Al met al was ik dus wel tevreden.
Dat druk zijn, tja beetje hengst eigen. Hij heeft alweer gedekt en dat is te merken...
Hier wat stills (van de camera, via fototoestel
) van het losrijden op wedstrijd:

Zijn drukke en frisse gedrag leverde ook een boktpartij op (meerdere keren) en mams zoomde net in... hahaha

10 minuten van te voren mocht ik de ring al in (en daar was ik blij mee want hij zag spookjes
) dus nog even flink aan het werk gezet:

Oke, dan schakelen we nu over naar de Hengstenshow in Lobith!
Mams had mijn kur opgenomen, maar er is iets fout gegaan waardoor alleen het laatste stukje erop staat, en dus het 'voorstellen'.
Jammer dan, ik heb nog meer hengstenshows dus mijn kur komt er vast nog wel goed op! Voor mijn moeder was het ook de 1e x dat ze een videocamera in handen had!
Deze foto's zijn veel donkerder en slechter, de bak was ook een stuk donkerder dus dat verklaart een hoop.
Verschil tussen wedstrijd (ontspanning willen) en hengstenshow (SHOWEN!) kan je wel zien

Nog een beetje meer gas dan gaat ie vliegen...

Opstellen, bedankje, kreeg nog een bloemetje en een lintje van de hengstenshow

(Leuke weerspiegeling van mij...
)
Mijn ererondje.
Dit was de beste still die ik eruit krijg, op film is het duidelijker... mogen jullie raden...

! Gefeliciteerd met je 1ste plaat[sen].