na 2 lange weken van 8 keer per dag haar oog insmeren en tutten, kregen we (mirjam, de eigenaresse, en ik) eindelijk groen licht om weer te gaan rijden
.mevrouwtje had namelijk een ontstoken oog (door stro enzo) en mocht niet naar buiten. ze heeft een paar keer los gestaan in de bak, maar verder hebben we vooral gesmeerd en gepoetst
.maar we mochten weer rijden
. dus donderdag ben ik vol goede moed opgestapt, met de bedoeling het rustig aan te doen
, maar mevrouw had daar andere ideeen over
.mijn vriend was zo lief om wat foto's te knippen, van donderdag zijn het er maar 2, want ze was echt heel erg druk en mijn vriend heeft er vaak naast gelopen om haar op de hoefslag te houden
.verder zijn het foto's van gister en vandaag. ze zijn allemaal gemaakt nadat we al een tijdje in de bak waren, want vriendlief moet natuurlijk eerst zorgen dat de stal schoon is, voordat hij mag roken en luieren
.let op: de foto's zijn gemaakt met een MDA Vario (een telefoon dus
) dus verwacht geen super kwaliteit. donderdag:
vrijdag hier kijk ik op de meeste foto's boos, maar dat kwam omdat madam dacht dat het cross tijd was
:vandaag:
commentaar is meer dan welkom, maar hou het vriendelijk (paard heeft 2 weken stil gestaan).
oh ja, ons doel is NIET om aan de teugel te rijden, maar ze heeft rechts nogal last van haar nek, dus ze moet laag lopen om de genezing te versnellen. alleen wil madam niet laag lopen, maar alles om haar heen zien en haar hoofd in haar nek zetten
.vragen zijn welkom.
(Thessa). Cheyenne is wel lekker dikjes zeg poeh !! Maar ziet er leuk uit hoor
super gave kleur ook

wat een moppie van een paard ziet er echt leuk uit