vandaag had ik wedstrijd met bonny tussen de paarden en ging het redelijk op wat domme foutjes na van mezelf werden we 2de met 167 punten en 6e met 152 punten, ben er trots op!
maar ik heb een paar problemen en misschien dat jullie tips kunnen helpen (heb ook al goede hulp van vriendin maar extra tips kan nooit kwaad!)
op mn coupons staat vaak als commentaar,
handen bij elkaar, benen lang, ik vind dit beiden super moeilijk! en let er met rijden heel erg op maar toch zie ik nog te weinig verbetering... een stiekje om mijn handen gaat niet werken, vind ik ook gevaarlijk. ik had al van die symmetry dingen aan mn singel om mn benen lang te houden maarja moet ook zonder lukken,
verder moet ik mijn pony meer van achter naar voor rijden, de basis moet beter en ik moet meer hand dan been geven, dit laatste hamer ik zelf ook errug op maar het lukt me nog te weinig, met wedstrijd is het de spanning waardoor het natuurlijk erger is als thuis maar ik zou het graag beter voor elkaar krijgen aangezien ik over een tijdje het L in wil.
ohja en bij de middendraf toon ik nog te weinig en soms vertrekt mijn pony wat laat, ben het nageeflijke dan ook meestal snel kwijt..
zo te lezen voor jullie dus errug veel om aan te werken maar ik wil het graag verbeteren..
eerder reed ik ook veel te veel op mijn binnenhand en trok mijn pony meer omlaag, ben nu al veel bewuster gaan rijden, buitenhand contact binnenhand los, maar soms vergeet ik dat ik van achtr naar voor moet rijden en niet andersom, het lijkt nu net of niks goedgaat
maar toch doen we het nog aardig goed hoor.. tot nu toe in de B met mijn pony tussen de huge knollen an de 8 proeven 6 punten gereden..heb niks te klagen maarja volgende maand nieuwe proeven, ben er aardig bang voor...brrr
! 't Is best moeilijk om zulke aangeleerde onvolkomenheidjes te herstellen, maar als je er aandacht aan besteedt (en vooral wíl besteden!) zal het best lukken.