Wilfried voor het eerst aan de pessoa!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Merato_

Wilfried voor het eerst aan de pessoa!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 19:26

Hallo allemaal!
Eindelijk heb ik dan een filmpje kunnen uploaden, ik hoop voor jullie dat hij het doet!
Omdat ik nogal hard gevallen ben vorige week (niet van het paard), longeer ik mijn beide paardjes, omdat rijden mij nog te veel pijn doet.
In het filmpje mijn paard Wilfried, alias 'De generaal', voor het eerst aan de pessoa. Wilfried is vroeger voltigepaard geweest en is daarom ook erg braaf met longeren. Hij was al enkel- en dubbellonge gewend, dus dit mocht niet echt een probleem vormen! Wilfried vergeet soms zijn achterbenen eronder te zetten, reden waarom ik nu eens ga trainen met de pessoa. Hij was er in ieder geval heel relaxed onder!
Zet wel je geluid uit, want er komt een zeer irritante motor voorbij, die zo je speakers uitknettert. Het kan de generaal allemaal niets schelen, hij heeft ook niet voor niets de politietest gedaan, is jammergenoeg gezakt voor de vlaggentest, hij week iets met zijn hoofd en dat mocht niet. Gelukkig dat hij voor de dienst werd afgekeurd, want anders had ik hem niet kunnen kopen! Hij is nu 12 jaar en 1.75 m hoog, afstamming L.A. x Notaris. Hij wordt door mij schertsend 'De generaal' genoemd, omdat hij 'commando's uitdeelt' aan Yetse, mijn Fries. Wilfried is en blijft de baas! Maar goed, bekijk de video! Sorry nogmaals voor de baggerkwaliteit!
De groeten enne, commentaar welkom hoor!

Afbeelding

leroy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:39

ziet er erg goed uit !

_Merato_

Re: Wilfried voor het eerst aan de pessoa!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 19:47

Dank je wel!

_Merato_

Re: Wilfried voor het eerst aan de pessoa!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 22:25

Nog meer mensen?
Ik ben benieuwd of ik het zo goed doe!
Normaal krijg je al snel commentaar (opbouwend), maar de reacties blijven uit!
Is dat dan een goed teken?