Vereentje@work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Verena

Vereentje@work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 17:58

Hallo, tja na een tijdje afwezig te zijn heb ik nieuwe foto's!!! Amable is weer es mee geweest en we hebben Vereentje weer es flink aan het werk gezet!! Binnenkort ga ik er weer opzitten maar afgelopen winter heb ik veel gelongeerd, buiten gewandeld en Los gesprongen!! Tja en daar horen foto's bij en ik ben maar wat trots op mijn beestje!!

Omdat de binnenbak bezet was zijn we begonnen met longeren, voor mij wel spannend want het was de eerste kker buiten de wei en zonder afzet zodat ze er niet vandoor zou kunnne gaan vandaar....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En na het longeren konden we naar binnen en zijn we gaan springen en tja stomme ik was ik de peesbeschermers vergeten maar toch een paar sprongentjes geprobeerd!

Moet ik daar overheen??
Afbeelding

En als ik het gewoon opeet???
Afbeelding

Das een makkie....
Afbeelding

Kijk ik vlieg!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En vrouwtje ben ik nu niet nr 1???
Afbeelding

Afbeelding

Jammer dat de spring foto's wazig zijn maar ik vind ze toch tof!!! Vereentje gaat met sprongen vooruit maar ja springen zit er in der bloed misschien over een jaartje dat ik er opzit met zo'n hindernis!!!

HedwigO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 18:01

Wat is het een mooi paardje en wat heeft ze een mooie springtechniek zeg!! ze heeft er ook erg veel plezier in zo te zien. En denk zeker dat het in haar bloed zit

xxxLotte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 18:31

Woow, wat een mooi paardje zeg!!

LuckyRemi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 18:35

Mooi paardje heb je daar lopen zeg.
Zit ook genoeg pit in zo te zien, veel succes nog ermee

FleurHunter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 18:49

heej Supper leuk paardje! maar gewoon even een misschien brutale vraag als je een binnenbak kunt gebruiken waarom ga je er niet lekker opzitten? vanalles met je paard doen zonder erop te zitten is OOK heel leuk maar ik zou de kriepels krijgen als ik er niet op ging zitten haha:P maar ziet er wel heel leuk uit veder!

idooltjuhJarig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 18:54

hey je heb echt een leuk beesie!! ik denk wel dat het een goed springpaardje word hoe die nu springt
hoe oud is hij/zij engenlijk ? zeker wel een jong beesie omdat je er niet oprijd
maarjh veel plezier er nog mee

Verena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-06 19:18

Ze is al wel onder zadel maar heb der ong 4 maanden geleden stil gezet omdat de grond moeilijk was en ze nog niet voldoende is bereden. Ook heb ik der nog niet buiten de wei gereden en wil dit rustig aan gaan oppakken!! Noem mij voorzichtig maar het is een pittige tante die graag showt!! vooral met andere paarden En de binnenbak kan ik alleen zondags gebruiken, dan is het rustig en zijn er geen andere paarden

@katie_hvjOuw ik zou er dolgraag op gaan zitten om te springen maar vind haar nog net iets te jong daarvoor! ze is pas 3,5!

@LuckyRemi er zit zeker genoeg pit in.

krumel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 19:55

echt een leuk paardje, kan ook leuk springen zo te zien. Achja, je kan beter een beetje voorzichtig zijn dan wanneer je erop gaat zitten en je er zelf geen lekker gevoel bij hebt.

Anoniem

Re: Vereentje@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 20:45

Heej Vereen!

Zijn mooie foto's geworden joh
Ik kan iedereen vertellen dat ze irl NOG beter springt dan op de foto's te zien is!
Dat erop klimmen komt binnenkort wel weer goed
Zie je snel!

Groetjes Jolijn

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 20:52

De fotograaf meldt zich En toch kom iknog eens binnenbak foto's maken want volgens mij moeten ze wel scherp te krijgen zijn! Enneh, dat Vereentje springen kan da's iig te zien! En hoe!

Oamaru

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 23:28

Wauw, mooi paard zeg! Die kan echt wel springen

lovewally

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 00:29

mooi paardje zeg ziet er leuk uit

Verena

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-06 14:15

Dank jullie wel voor alle leuke reacties!

Lotje02

Re: Vereentje@work

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-06 15:28

Leuk om haar nu eens op de foto te zien! Mooi beestje! En wat kan ze super spingen zeg!!