volgende week moet ik dressuur rijden met de bekende Lowara en met Rowan, een 4 jarige bonte die ik aan het inrijden ben.
Vandaag les gehad en ach.. even leuk om wat foto's te maken zodat ik kan zien waar ik op moet letten.
Lowara ging mwah, mijn voeten steken nog steeds naar voren ( rotdingen!!) maar mijn handen zijn wel verbeterd

Rowan helaas alleen 2 foto's, toen kreeg men ruzie met de camera

eerst even lekker instappen, en gelijk handen hoog en teugels kort. nieuwe methode zodat ze niet continue gaat hangen en ik niet met de handen op mijn knie zit
jaaa eindelijk mijn buitenhand niet omhoog
mmm moet wel leren meer toe te staan natuurlijk
pompiedom
gewoon een mooi plaatje
( mijn hand .. Omhoog cynthia!)en het ultieme bewijs en mijn blije moment van de dag..
Lowara in de rechtergalop op de middenvolte ZONDER eruit te allen, over te springen of wat dan ook. ( en aan de teugel kent ze hier dus niet zoals je al merkt
)je ziet Lowara denken.. ik wil naar rechts
op zulke momenten maakt ze zich extreem zwaaren toen had ik geen zin meer en krijg je dit soort foto's

intelligent moment
miscommunicatie
en toen werdt Rowan gebracht, die toevallig ook in het oranje was

eerst aan de longe en hup aan het werk.
ach, het was wel weer lekker en we zien volgende week wel. qua commentaar, tips ( goed onderbouwd) zijn meer dan welkom, daarom zet ik de foto's op bokt. wel rekening houden dat ik gewoon een recreant ben en dus niet vaak train