Michelle77 schreef:Ziet er goed uit hoor! Je handen vielen mij idd ook op, maar zo met losrijden bij een kijkerig paard heb je idd net wat meer in je handen, scheelt een berg!
Wat ik me afvraag, hoe kun je nu het kringkamp rijden als de Zuidhollandsekamp in februari al geweest zijn? Is dat in jullie kring een extra wedstrijd?
Ze is écht erg kijkerig en springerig, vooral in het begin, en deze foto's zijn van het eerste gedeelte losrijden, daarna ben ik nl. het binnenbakje in gegaan. Het scheelt inderdaad een hoop, zo kan ik d'r goed rondsturen en meteen ontspanning geven als ze dat aanbiedt.
Kringkampioenschap stelt bij ons eigenlijk weinig voor, gewoon 1 wedstrijd en wie er wint mag zich kringkampioen noemen
. Volgens mij zijn er al aanvragen binnen bij de kring voor een andere opzet, nu is het wel heel erg 'je hebt je dag of niet' natuurlijk!
daffodil schreef:He Mirjam, mooie foto's!!! Shine doet haar naam eer aan, ze glimt als een spiegel! Enne...keurig resultaat hoor! Je gaat best hard zo, leuk!!
Gefeliciteerd!
Dank je! We gaan inderdaad rap, nog 2 nu! En ben blij dat ze zo glimt haha, ben nogal een pietje precies en alles moet tip-top in orde zijn, ben altijd blij als ik van die 'keurige' foto's terugzie
Nimber schreef:erg mooie foto's! wat heb je je laarzen ook mooi gepoetst!
Lame schreef:Mooie foto's.. vind die van je jouw been en je paard z'n been erg gaaf!! Gefeliciteerd met je punten!!
Laarzen poetsen doe ik tot ik lamme armen heb
en Barbara (Issy hier op bokt) heeft inderdaad weer mooie foto's gemaakt! Op de computer zijn ze nog véél scherper, jammer dat ik zo moest verkleinen!
Allemaal bedankt voor de leuke reacties