Walica aan de longe

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariskatw

Walica aan de longe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 22:56

Van de week eens even foto's gemaakt van Walica (OO seven x Belisar x Roemer) terwijl ze aan de longe aan het 'werk' moest. Dwz... 10 minuutjes stappen, draven en galopperen om alvast wat te wennen aan stemhulpen e.d.

Sinds een weekje ben ik hier mee bezig met de hulp van mijn lieftallige zus. En ik moet zeggen.. Begonnen we zondag nog met een bokkend en steigerend paard die bijna mijn hoofd eraf bokte -grinnik grinnik- vrijdag was dit al het resultaat:

Afbeelding
Afbeelding
Hey!! dat bit is niet fijn aan mijn tandjes (koppie scheef)

Afbeelding
Ben ik al klaar?
Afbeelding
Even lekker relaxt stappen
Afbeelding
VOETBALLUH
Afbeelding
Best leuk dit eigenlijk

Jaja.. ik ben nu helemaal verliefd om mijn kleine baby... Ze pikt alles zo goed op! En als ik aan kom lopen met de longeerspulletjes buiten, dan komt ze er gauw aangerend met de oortjes naar voren zo van: joepie!! Ik mag weer!!
Lief toch

_Buddha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:57

Wat een mooi paardje zeg

brammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 22:58

heel leuk paardje.
fijn ook dat ze zo leergierig is
hoe oud is ze nu??
iniedergeval heel veel suczes met r.

Mariskatw

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-06 23:00

Ze wordt 24 juli 3 jaartjes oud.. Dus een goeie 2,5 zeg maar .. Maar ik heb geen haast om erop te komen hoor Maar het scheelt straks natuurlijk een bult werk als ze vast goed de stemhulpen kent en al weet wat een zadel en een bitje zijn

Fysiomeid

Re: Walica aan de longe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 15:39

Sooo lekker paardje hoor, vind dat ze er al goed uit ziet voor nog zo weinig werk. Sommige zijn echt nog van die baby's, maar die van jou is al redelijk "vol"!! Volgens mij moet ze nog wel een beetje groeien aan de voorkant , maar dat is normaal .

Vast wennen aan de stemhulp is idd heel erg fijn hoor, in het begin moet je het daar toch van hebben. Heb je al een beetje een idee wanneer je erop wilt?? Voor of na de zomer?? En ga je met haar naar de keuring, denk zeker dat ze een goede kans maakt hoor!!!

Mariskatw

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 22:51

Hey Fysiomeid Bedankt voor je leuke reactie!! Ik moet zeggen dat die Wiseguy van jou er anders ook al goed uitziet (heb ff op je profiel gespiekt). Het klopt dat ze nog moet groeien, ze is nog overbouwd.
Ik ben van plan om in de zomer haar echt zadelmak te gaan maken, omdat ik dan ook vakantie heb en alle tijd daarvoor heb. Nu heb ik eerst mijn handen wel vol aan mijn andere 2 paarden. Ik wil dit gewoon tot de zomer zo een beetje doorzetten en misschien wel een keer erop zitten/hangen, maar pas echt in de zomer ga ik met het zadelmak maken bezig.
Ik zit nog te overwegen om naar de keuring te gaan, ik weet het niet zeker omdat ik dit nog nooit gedaan heb en geen flauw idee wat je daarvoor allemaal moet regelen enzo en hoe je het paard erop voor moet bereiden. Op zich kun je het ook door een ander laten doen, maar als ze erheen gaat lijkt het me wel leuk om het zelf allemaal te doen!

_Noraly

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 23:01

ga je voetballen met haar??
echt een prachtje hoor!

Mariskatw

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 23:05

Haha... ja we voetballen dagelijks Die aap rent wel achter de bal aan als ik hem wegschop Telt dat ook mee?

YoJcE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 16:45

zo leuk paardje heb je
(kan hier helemaal de mijne in vinden. karakter en ook uiterlijk, ook 007 bloed)

EquiNatura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 17:21

Leuk paardje om te zien! wat duurt wachten dan lang he.. voor dat je er op kan zitten.. Kriebelt het al wel?

Mariskatw

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 18:43

Wachten duurt inderdaad lang. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik ook genoten heb van de periode tot nu toe. Lekkere eigenwijze apekop.. haha
@YoJcE: ik kijk ook regelmatig op de site van ooseven en daar zie ik wel vaak paardjes waarvan ik denk: goh, precies hetzelfde koppie of dezelfde bles ofzo!! Heb jij dat ook?

Kel2004

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 09:48

Leuk bezig met je paardje hoor....Ik beleef er nu ook zoveel lol van, maar soms is het ook wel moeilijk, vind ik...Een jong paard beleren is echt zo een 'spiegel' hahaha
Succes verder