Kon helaas niet zo heel veel foto's maken van t filpmje wat een waren erg slechte filmpjes..

Deze foto is van een wedstrijd
haha toen was ik 7
zo poepig. Je kan t niet zo goed zien maar had zo'n truitje aan met een shetlander erop
en zo'n capje met een tuigje
vet blits 

Dit was de eerste pony waar ik wedstrijden op ging rijden ik was toen 10. Op deze foto ben ik denk ik 11/12 ofzo. Dit is ook zo'n schaam foto
zo'n echte PONYfoto

oh die laarzen ook! komen ect halverwege mn kuiten ofzo
Dit was de tweede pony waar ik wedstrijden op ging rijden.

Kampioen Rayon oost klasse B

De derde pony (flinke E-pony
) waar ik wedstrijden mee ging rijden. Ik was hier een jaar of 15 gok ik. Hier heb ik niet lang opgereden ze was net ingerden maar was nogal paniekerig. Dit was trouwens wel echt een super mooi paardje was echt een paardje voor de toekomst.. maarja...
Ze had trouwens ook echt een super mooie staart
haha

Toen het met haar helemaal niet goed ging snakte ik weer naar iets vertrouwts
Toen ik ben ik weer op mn oude pony gaan rijden (de palomino). Ik reed haar als sinds mn tiende toen ze net ingereden was en ging op mn zeventiende weer verder met haar. Na een stop van ongeveer 1,5 jaar (met haar). Dit ging eigenlijk nog veel beter dan voorheen en we zijn direct weer gaan starten. We kwamen nu dan ook eindelijk verder dan de L. Met haar ben ik M1+4 geweest en toen moest ik stoppen omdat ik 18 was.

Toen ik met haar gestopt ben, ben ik weggegaan bij de manege waar ik toen reed omdat ik meer uirdaging wilde.
(de vorige pony's waren trouwens allemaal manege pony's.)
Ik ben toen Liesbeth Utopia (v. Uniform) gaan rijden. En hier ben ik er echt sprongen vooruit gegaan. En het ging ook erg rap met haar. We zaten binnen 3 maanden in t M1 (L1 begonnen). Helaas is ze weg. Ze is met haar eigenaresse naar Belgie. VInd ik nog steeds super erg ze is echt op haar hoogte punt weg gegaan

Nu rijd ik het paardje (v. Flemmingh) van mn instructrice. We zijn nog bezig m verder aan t inrijden. Helaas duurd dat langer dan verwacht omdat t weer niet echt mee zit met de grond maar ik hoop dat de lente snel komt en we verder kunnen.
Op deze foto heb ik weer net zo'n schattis ingepakt hoofdje als op de eerste foto haha

domdom