Phante schreef:paardemeisje schreef:
Phante schreef:
paardemeisje schreef:
Één vraagje was die cap van je vriendinnetje van haar zelf. Zoja, dan moet je maar tegen haar zeggen dat ze de cap recht op haar hoofd moet zetten en niet schuin naar achteren. zo heeft een cap tijdens een val ook geen zin.
Een cap heeft áltijd nut tijdens een val.
Een cap heeft wel nut, maar niet als die niet goed op je hoofd zit. De caps worden zo gemaakt dat ze recht op het hoofd zitten en niet schuin naar achter. dus als die naar achter schuift dan heb je geen goede maat cap.
ALS je een cap op hebt, heeft het nut, het zal je hoofd meer beschermen dan geen cap. En, wie zegt dat de cap naar achter schuift?
Zo erg is het nou ook weer niet.
Mevrouw heeft het over caps, terwijl ze zelf ook zonder cap rijdt.
Pardon hoor meisje, als ik zonder cap rij moet ik dat zelf weten, daar vraag ik geen advies voor van jou. en zeker niet voor een meisje van 13 jaar. En kan zeker wel zien of en cap niet goed zit, toevallig verkoop ik caps, als je dan zonodig mijn profiel aan het bekijken bent, moet je ook de tekst erboven lezen. Dus niet te snel iets zeggen als je er geen verstand van hebt, want dat blijkt hier wel. En heb nooit gezegt dat de cap naar achteren glijdt, de cap zit niet recht op haar hoofd. en zou die wel recht zitten en glijdt die teveel naar achteren dan heeft ze een te grote maat cap.