Ik was Tessa aan het longeren vandaan en liet als geintje vallen :"Eigenlijk zou ik er nou best wel even op willen kruipen"
De staleigenaresse stond toe te kijken en zei : "waarom niet, ik hou wel vast, stap jij maar op"
En zo geschiedde dat ik op Tessa stapte. En bij stappen is het ook gebleven hoor, ter eerste is ze nog lang niet bevestigd, ze is nog zo wiebelig en slap als wat, ten tweede is de singel eigenlijk te wijd dus als ik al had willen draven had ik gauw met zadel en al onder de pony gehangen

Sanex op Tesje
Say Stsjieees
Toch maar ff een cappie opgedaan, je weet maar nooit met jonge stuiterpony, ook al was het maar stappen
Tessa hinnikt naar haar vriendjes, als ze hinnikt bibbert ze heel erg dus ik trilde zowat van haar af

Me and my little pony
Even door de waterplas, wat madame nogal spannend vond, dus mooi laten kijken en drinken
Blegh, koud zandwater!
Past best joh... not

Tinetje er ook nog even opgekwakt om te kijken of dat wel zou passen, maar helaas, Tinet is toch echt te snel gegroeid de laatste jaren, ze is net 13, maar scheelt niet veel meer met mij qua hoogte.
Ach, voor een keer best leuk en Tessa vond het ook allemaal dikke prima
Gezocht: ruitertje van een jaar of 10 die netjes rijden kan en niet veel groter is dan 1.30 en dat ook niet wordt. Heeft u zo een ? stuur maar hier heen
kannog jaren op mn pony's rijden dan ( kortom, bestaat niet
)

hoe groot is ze eigenlijk?