Nelson @ springen (ofzoiets toch )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dierenlover

Nelson @ springen (ofzoiets toch )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 18:39

Mijn vriendin en ik zijn allebei paardengekke meiden en we konden het niet laten om en sprongetje te wagen , gewoon voor de lol, zonder zadel en met het touwhalster even springen. maar dat eventjes is uitgevallen tot anderhalf uur lol met je knol (ook knuffelen en niet de hele tijd springen hoor) en een heuse fotosessie :cheese: ! hier het resultaat ik ben die met de rode broek, let alsjeblief niet op onze gezichten en euhm.. we maakten gewoon lol, en zaten niet echt iets in met onze houding, dus daar niet op letten hoor en neen, het touwhalster spant niet te hard, of we hangen er niet aan , maar soms was hij niet meer te houden (nogal vaak) en nelson is een krachtige hoor, dus moesten we echt met alle macht trekken om hem tegen te houden van wannadoo geen foto's, die hebben we laten vrijspringen, maar batterij van camera was op

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

OMG!! Hoe belachelijk kan je kijken als je springt
Afbeelding

ons haar danst een beetje (mooie foto)
Afbeelding

Amina_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:47

Leuk paardje
Maar op sommige foto's trek je toch precies wel hard ...
Als hij wat te hard gaat voor de sprong inhouden en boven de sprong handen meegeven , na de sprong terug inhouden ...
verder ziet er leuk uit

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:49

Ziet er leuk uit hoor..

Anora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:49

Wat een lekker paardje!
Volgende keer zou ik er wel een grondbalkje onder leggen.
En als je hem niet kunt houden met een touwhalster (dus een beetje gaat hangen) kun je beter toch een hoofdstel omdoen. Dit is veiliger voor jullie beide

Hackie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:50

Je trekt wel erg hard aan zijn halster hoor voortaan iets meer op letten En als ik eerlijk mag zijn, vind ik je vriendin netter zitten, maar dat kan ook aan de foto's liggen

noekje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:52

Kvind het knap dat je zo zonder hoofdstel en zadel durft te springen, maar kzou toch een cap opdoen.
Commentaar is al gegeven.

dierenlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 19:00

hihi , ik heb voor mijn vriendin gewoon de beste foto's eruit genomen, want meestal hing ze er half naast (ze had nog nooit zonder zadel gegallopeerd of gesprongen) maar m'n vriendin volgt ook nog lessen, ik al heel lang niet meer en ik rijd gewoon voor de fun zo af en toe, mijn vriendin is gewoon om netjes te moeten zitten op lessen (ik kan het ook nog hoor, maar ideze keer heb ik niet eens geprobeerd )en de cap!! nu je het zegt, we zijn ze gewoon rats vergeten! normal rijden we altijd met cap , we hadden ze zelfs nog aan stal klaargelegd en ik zal je tip proberen, bedankt aminatjj

sachkeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 21:47

Haha als ik op men paard wil stappen schiet het me soms ook ineens weer te binne ::die kl*te cap !mooi paardjes alleen soms irri dat de foto's zo dicht zijn genomen (was waarschijnlijk de bedoeling.. ) En jullie houding valt nog wel mee hoor.
xx

Orabella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 22:16

Wat een leuke pony erg stoer en sprekend hoofdje.

Grondbalk is wel handiger volgende keer, en wat meer controle is een hoofdstel toch wel slimmer. Je hangt aardig aan de halstertouwen. Als je je evenwicht niet kan houden kan je beter de manen vast pakken of een halstertouw om doen . Dan belemmer je iig niet zijn bewegingen, want hij springt zeker wel mooi .