Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ja, misschien heeft ze wel ergens pijn en moet ik dat eens laten nakijkn.. maar als ik haar hals helemaal laat strekken loopt ze gewoon rapper en rapper...Maar misschien kan ik het meer beginnen doen
)
en wat is er dan mis als je zijn staartwortel niet kan optillen zonder dat hij erg naar links of recths beweegt? 
princess69 schreef:@ branka16: danku voor reactieen wat is er dan mis als je zijn staartwortel niet kan optillen zonder dat hij erg naar links of recths beweegt?
@ novice: ik vind het moeilijk om hem te doen stoppen door ontspannen in je hand te blijven en goed aan het been te houden..ik weet dat dit wel het beste is maar dit gaat ecth heel moeilijk..
princess69 schreef:ik rijd een paard voor andere mensen maar heb een probleem en het wordt maar niet beter. Als eerste is ze
zoo stijf, ik voel het echt en iedereen zegt het..Sinds ik op haar rijd heb ik ook erg last van mijn rug. Ze hangt op mn teugels en loopt erg op de voorhand. Wanneer ik eens schouders binnenwaarts/buitenwaarts of wijk ofz krijgt ze het erg moeilijk en begint ze te crossen..het is eigenlijk bij elke oefening die wat moeilijker is voor haar dat ze wegloopt.Als ik haar achterhand er meer onder wil krijgen moet ik een stuk rapper rijden en erg hard werken maar als het dan even goed gaat laat ze haar dan weer op de voorhand vallen..ze heeft ook een erg bolle rug zodat ze me hoog opsmijt in draf en galop...

ze is trouwens het meeste vast op de rechterhand..ja ik probeer wel elke keer eens zijn rug te doen laten ontspannen maar dit doet ze dan 3 sec goed en loopt dan weer met haarhoofd in de lucht en denkt dat ze mag lopen..maar we werken eraan;-)
.
) 
Citaat:Het probleem is volgens mij volledig rijkunstig op te lossen
).