Ik ga vaak mee naar die verzorgpaarden. Laatst hebben we rijfotos gemaakt , maar aangezien Lola niet veel beweging krijgt en ze nogal stijf is [zeg maar gerust heel erg
] ziet het er niet zo fantastisch uit.We rijden altijd gewoon voor de lol in de bossen maar dat ging nu niet want de grond was te hard, dus gingen we in de wei rijden.
In haar nek zit gewoon geen beweging, als je een bocht door gaat houd ze haar hoofd gewoon recht vooruit, sturen gaat ook bijna niet en als ze geen zin heeft gaat ze heel hard rennen met haar nek naar beneden, en dan daarna staan grazen.
Als niemand nog weet hoe je een paard dat zo ontzettend vast zit "losser" kan krijgen, dan horen we dat graag
Fotos zijn met mobiel gemaakt dus niet geweldige kwaliteit
1 ; Ik en Lola poseren

2 ; again

3 ; Draf (die nek ook helemaal omhoog, en die krijg je met geen mogelijkheid naar beneden)

4 ; Drafje weer .. (hele rare foto
Lola weer flink in verzet)
5 ; Iets beter ..

6 ; ja dit bedoel ik dus met dat nek naar beneden doen.
En krijg die dan nog maar eens omhoog ..

7 ; Haha even zonder zadel..

8 ; en Lotte (oppaskindje van Fleur die de Shetlander *Binkie* mee verzorgt) nog even op Binkie
Uhm...!
Ik denk heel veel voltes rijden en dan weer verkleinen en dan weer vergroten,verkleinen,vergroten, andere hand op,volte verkleinen,vergroten.!
En misschien een keer aan de longeerlijn met bijzet of pessoa!
Heel veel succes!