Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

roosa schreef:Het is een heerlijk gevoel!
Bijna niets in je handen veder licht contact,en een verend ruggetje,en een lekker lopend motortje.
Mijn paard komt er helemaal los van,en vind het heerlijk.
Ik mag het niet te lang doen anders valt ze weer te veel op de voorhand.
Ik laat haar de teugels uit mijn hand kluiven,ze mag niet trekken!
En het tempo blijft bewaard,niet inzakken,niet harder.
Het is voor haar een beloning,als ze het ook mag doen als we klaar zijn met rijden.
Maar zo rijd ik haar altijd warm!
Eerst lekker even alles los schudden.
De oren hangen aan de zijkant,das voor mij de aanwijzing dat ze ook heel ontspannen is in dat koppie van haar.
dank je
Hoop dat je er wat aan hebt.
Okkie1 schreef:Oei, beetje langer dan bedoeld
aerdenhout1 schreef:Man, ben ik even blij dat er toch nog een hele hoop mensen weten wat voorwaarts neerwaarts rijden is.Geweldige foto's zo hoort het!!!!!!!!Jammer genoeg zie je dit tegenwoordig veels te weinig gebeuren,vooral bij de jonge paarden,die zo snel mogenlijk in de hoogst mogelijke krul moeten lopen.Heel leuk om deze foto's ook eens te zien op bokt!!Misschien dat dit voorbeeld mensen aan het denken zet!Novice en klomp mijn complimenten!
dank u! ik ben het verder helemaal met je eens! aerdenhout1 schreef:Man, ben ik even blij dat er toch nog een hele hoop mensen weten wat voorwaarts neerwaarts rijden is.Geweldige foto's zo hoort het!!!!!!!!Jammer genoeg zie je dit tegenwoordig veels te weinig gebeuren,vooral bij de jonge paarden,die zo snel mogenlijk in de hoogst mogelijke krul moeten lopen.Heel leuk om deze foto's ook eens te zien op bokt!!Misschien dat dit voorbeeld mensen aan het denken zet!Novice en klomp mijn complimenten!