, ik vond de proef erg lekker gaan, alleen had ik helaas maar 147 punten in het B...de kwaliteit is wel erg slecht geworden door het uploaden
http://www.zippyvideos.com/5554633794044416/middendraf_en_galop/
en wat vinden jullie ervan
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, ik vond de proef erg lekker gaan, alleen had ik helaas maar 147 punten in het B...

Denk maar zo als jij het voor je gevoel beter hebt gedaan zal een andere jury je er wel weer behoorlijk voor belonen!

Dustinlover schreef:Dit is natuurlijk alleen maar de middendraf en de galop en er zijn wel meerdere onderdelen he
Maja goed volgende keer beter en dan heb je misschien wel weer een winstpunt

, als ik de jury was had je van mij meer punten gekregen hoor..
black_light schreef:Ja, zo te zien je middendraf en galop ziet het er netjes uit, alleen je paardje moet iets constanter gaan lopen.
De winstpunten komen wel hoor!!
Wat stond er op je protecol voor een commentaar?
maar dat was ook het enige wat niet goed ging... __Kadette__ schreef:black_light schreef:Ja, zo te zien je middendraf en galop ziet het er netjes uit, alleen je paardje moet iets constanter gaan lopen.
De winstpunten komen wel hoor!!
Wat stond er op je protecol voor een commentaar?
niet veel, alleen stond er spanning bij het groeten omdat ze niet stil wou staanmaar dat was ook het enige wat niet goed ging...

! 
mayim schreef:mooi paard...je houding ook.