Omdat de bak nog steeds wat drassig is is het moeilijk om tijd te vinden (en vooral plaats) om te rijden, maar af en toe eens de naburige bak lenen (waar mijn vorige verzorgpony staat) doet wonderen.
Dit is de derde keer dat ik er op zit en ik moet zeggen, het gaat niet gemakkelijk.
Hij is zwaar uit conditie, en ik ben een pony van 1.47 gewend, heb in mijn leven misschien 10x op een paard gezeten in alle 6/7 jaar dat ik rijd. En dan nog niet eens zo eentje met zulke ruime gangen.
In een vroeg verleden heeft dit paard ooit Z2 gelopen, maar de laatste jaren is hij daar niet meer aan toe gekomen. Ik hoop in de toekomst wedstrijden te gaan starten, maar moet eventjes kijken wanneer. Eerst moet ik leren die gangen uit te zitten, want pfff, vooral die draf is moeilijk! In galop zit er zo'n stuwing in dat ik gelanceerd word iedere keer.
Mijn vriend was meegeweest en is zo lief geweest om een foto te maken van het paardje. Ik zal proberen of ik morgen of overmorgen nog wat foto's kan maken, het ligt aan het weer, want als het weer zo regent kan ik rijden wel vergeten.
Zow, en dan nu de foto