Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mietje schreef:In wat voor koeieletters moet ik hier nu posten?!
DIT IS NIET ARABIAN_GIRL ZELF!!
iSaBeLL schreef:oh sorry hoor !! dan heb ik het tegen dat meisje wat er op zit !
Renske20 schreef:het meisje is zeker nog een beginner?
heb de foto's ook ff bekeken en dat zag er al niet echt beter uit
schoenen etc is al genoeg over gezegd, tips etc geven lijkt me ook vrij nutteoos, ze mist totaal de balans en heeft geen onafhankelijke zit etc, dus dan is ze ook niet in staat om fatsoenlijke hulpen te geven
ik gok zomaar dat dit meisje pas een halfjaartje ofzo op een manege rijdt en nu aardig overdonderd is door alle kritieken van bokt!
wel had ze dan beter met een wat losser teugeltje kunnen rijden ipv het koppie maar in de krul te willen hebben
Renske20 schreef:hahaha OMG dat meeen je niet, dit meisje wat er op zit???
ze weet al niet wat ze op een beleerd paardje moet doen, waar ze haar handen moet houden en hoe ze de hulpen moet geven en hoe ze met de beweging mee moet gaan, laat staan hoe ze zit te hobbelen op een volledig groen dier!
bolletje schreef:wat een vriendelijke reacties altijd maar wil jullie kunnen tog ook wel op een normale manier advies geven? lijkt mij hoor soomige ruiters hier hebben zogenaamd alle weisheid op bokt maar in werkelijkheid rijden ze op een hobbelpaardje meissie luister naar de heus wel goedbedoelde adviezen maar neem ze wel met een korreltje zout zijn tenslotte geen anky's
bolletje schreef:wat een vriendelijke reacties altijd maar wil jullie kunnen tog ook wel op een normale manier advies geven? lijkt mij hoor soomige ruiters hier hebben zogenaamd alle weisheid op bokt maar in werkelijkheid rijden ze op een hobbelpaardje meissie luister naar de heus wel goedbedoelde adviezen maar neem ze wel met een korreltje zout zijn tenslotte geen anky's