Ik ben heel rustigaan begonnen met hem want ik ben niet zo'n held. Toen heb ik twee weken geleden ál mijn moed verzameld en ben ik er opgeklommen nadat een vriendin er twee keer opgezeten had aan de longe. Hij pikt alles supergoed op en is erg lief voor me,
.De dag ervoor had hij rust gehad dus ik was hem eerst even gaan longeren voor het rijden voor de frissigheid. Mijn moeder kreeg het koud dus heeft een paar foto's geschoten van 't longeren en instappen en is toen naar huis gegaan.. ik had jullie graag wat meer laten zien want het gaat echt harstikke goed en ik ben stiekum wel een beetje trots
maargoed beter iets dan niets.aan de longe, lekker rustig langs de snelweg...
lekker doordraven
Beugels naar beneden halen, gelukkig geen foto's van 't opstappen haha ik heb nog steeds veel moeite met de hoogte, gelukkig is veraantje braaf en wacht hij rustig tot ik er letterlijk op "gelommen" ben haha.
Met losse teugel stappen, erg geinteresseerd om zich heen kijken.
stappen.
!En jawel, we hebben iets engs gevonden.. "die plank zat er gister nog op baas"... "ja die heb je er zelf afgetrokken oen.. is niet eng"
"wel waar" hier loop ik trouwens een beetje te klungelen met mijn teugels maar de eerste paar rondjes is altijd even kabouters verslaan.
Ik hoop dat ik snel meer serieuze werkfoto's heb want hij kan zo mooi lopen..
ik hoop dat jullie het evengoed leuk vonden.