timo dressuur de filmpjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

timo dressuur de filmpjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 14:12

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

paardemeisje

Re: timo dressuur de filmpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:23

Hallo,

Als ik een klein beetje commentaar mag geven vind ik dat je je paardje wat meer voorwaarts moet houden. jammer dat de filmpjes zo kort zijn, maar de laatste twee rij je zonder hoofdstel, dat vind ik wel kei gaaf om te zien.

maaike21

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:47

de bak is een beetje nat....dat rijdt niet lekker!jammer dat de foto's zo klein zijn kan het niet goed zien!

lailapri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 14:48

als je erop klikt krijg je filmpje te zien

OomaaikeoO

Re: timo dressuur de filmpjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:30

Ziet r leuk uit mandy!!!

maarree had jij niet op school moeten zitten vandaag ?

MRIIIS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:32

Leuke Fjord. Hou 'm wel iets meer voorwaarts. Verder: Als je aandraaft, blijf dan de eerste paar passen doorzitten, en ga dan pas lichtrijden:)

Eva_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 18:13

Jup, voorwaarts houden. Maar ik snap dat je hem niet te snel wil laten gaan, ivm de bak.

RakkerTwanko, als je pony meteen voorwaarts draaft, hoef je niet persé door te zitten hoor.

lailapri

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 06:34

Als ik er weer tegen kan ga ik weer naar school. Er gebeurt namelijk nogal veel wat mijn beslissing heeft doen veranderen.

Ben het wel met jullie eens, hij moet voorwaarts, maar niet harder. Sterker nog langzamer maar voorwaartser, dan pas berijk je iets met hem, harder gaat hij alleen maar rennen en zijn rug weg drukken. Pas als je hem goed bij elkaar hebt (dus langzaam maar voorwaarts) kun je een goede middendraf met hem rijden zonder dat hij zijn rug weg druk en dus begint te rennen.
Daarnaast als je hem de bak door laat rennen lijkt dit een tijdelijke oplossing, maar dan, dan vind meneer het niet meer leuk en kun je het vergeten dat je hem nog kunt vangen in de wei enzo. Heb namelijk heel wat instructies versleten die dit allemaal zeiden, en telkens gebeurde hetzelfde. Ik merk het ook aan zijn bijrijdsters, hij begint allemaal rare dingen bij hun te doen enzo, maar dat komt ook een beetje omdat hij altijd hard moet draven....

Nouja hoop dat jullie het snappen. Ik ben ongeveer de enigste nog die hem normaal kan rijden enzo, want andere valt hij aan. mij niet, sterker nog als ik hem roep komt hij....