Als ik er weer tegen kan ga ik weer naar school. Er gebeurt namelijk nogal veel wat mijn beslissing heeft doen veranderen.
Ben het wel met jullie eens, hij moet voorwaarts, maar niet harder. Sterker nog langzamer maar voorwaartser, dan pas berijk je iets met hem, harder gaat hij alleen maar rennen en zijn rug weg drukken. Pas als je hem goed bij elkaar hebt (dus langzaam maar voorwaarts) kun je een goede middendraf met hem rijden zonder dat hij zijn rug weg druk en dus begint te rennen.
Daarnaast als je hem de bak door laat rennen lijkt dit een tijdelijke oplossing, maar dan, dan vind meneer het niet meer leuk en kun je het vergeten dat je hem nog kunt vangen in de wei enzo. Heb namelijk heel wat instructies versleten die dit allemaal zeiden, en telkens gebeurde hetzelfde. Ik merk het ook aan zijn bijrijdsters, hij begint allemaal rare dingen bij hun te doen enzo, maar dat komt ook een beetje omdat hij altijd hard moet draven....
Nouja hoop dat jullie het snappen. Ik ben ongeveer de enigste nog die hem normaal kan rijden enzo, want andere valt hij aan. mij niet, sterker nog als ik hem roep komt hij....