Mijn pony is in de bak nogal aan de slome kant en reageerd niet echt op mijn been, hier zijn we de laatste paar maanden erg mee aan het oefenen en dit gaat dan ook erg goed. We oefenen dan ook gelijk stelling en kleine stukjes wijken mee, om haar wat soepeler enz. te maken en dit gaat dan ook allemaal erg goed!
Ik ging dan ook wedstrijd rijden, om te kijken hoe ze was, of ze een beetje doorliep, goed reageerde op me been enz.
Mijn eerste proefje was ze voor mijn gevoel niet echt voorwaarts [ later bekeek ik het filmpje en zag dat het wel meeviel, maar het kon voorwaatser! ] mijn instructrise die ook mijn voorlezer was, zei dat het ook meeviel!
Me proefje ging verder wel redelijk. Ik vond dat er goede oefeningen tussen zaten en minder goede oefeningen.
Mijn tweede proefje ging een stuk beter, mijn pony was nog meer voorwaatser en beter aan het been. Ik hoefde minder moeite te doen om haar voorwaarts te houden, dus kon ik me beter concentreren op de stellingen, wat ik niet tegen vond vallen. Vooral op onze slechte kant [ links ] vond ik het heel goed gaan
Ook in deze proef zaten minder goede en goede oefeningen tussen. Al met al vond ik mijn proefjes zeker niet verkeerd gaan en was ik erg trots op mijn pony
Maar mijn punten vond ik wel vreselijk eng hoog en had dit dan ook totaal niet verwacht!
Ik had voor mijn eerste proef 169 en voor mijn tweede proef 167.
Hiermee was ik 1x gedeelte eerste en 1x 2e van de 16

..Idd, de jury was wel in een hele goeie bui!
Van mijn eerste proefje is een filmpje gemaakt, van mijn 2e proefje jammer genoeg niet. Marjolein ( Tulandro hier ) nog bedankt hiervoor
Het filmpje kreeg ik niet geupload, vandaar wat skills
Één de zoveelste voltes

Goed zoeken, dan vind je me wel

Weer één van de zoveelste voltes

Van hand veranderen, hierbij enkele passen middendraf, dit kon ruimer!

Weer op de volte, nu in galop ook dit kon actiever!

Stappen, had ook actiever gekunt..

..en ja idd, mijn dekje zat een beetje gekreukeld en het zadel ligt iets te ver naar voren.
xxx Frya