Roxy @ wedstrijd (haf)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

RoxyVip

Roxy @ wedstrijd (haf)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 22:17

Gister had ik mijn tweede wedstrijd met Rox in de B. We hadden 145 en 150 punten. De eerste proef ging echt zwaar kl*te en de tweede proef ging een heel stuk beter, met dank aan mn instructrice Daphne (daffodil). Het zijn wel een beetje veel foto's geworden, maar dit is nog niks vergeleken met wat er op de computer staat van deze dag.... (btw de foto's met dank aan mijn vriend Peter!!!)
En Suus... je bent een supergroom!!!! Bedankt!

Hallo, ik ben Roxy de knapste haflinger met mn mooie knotjes!!!
Afbeelding

Nog eventjes mooi poseren voordat we aan het werk gaan
Afbeelding

Een relaxed drafje
Afbeelding

Stukje stap
Afbeelding

Eerste keer halthouden en groeten
Afbeelding

Tussen de C en H in arbeidsdraf
Afbeelding

E - B - E grote volte (jaja voor je kijken en mn voeten niet zo naar buiten draaien... )
Afbeelding

Een poging om aan te springen in de rechtergalop, daar heeft ze nog erg veel moeite mee...
Afbeelding

En dit is ook een stukje rechtergalop op de volte EBE (btw ze is ook niet echt meer te sturen dan...)
Afbeelding

A afwenden en in arbeidsstap overgaan
Afbeelding

Buiten even een peptalk van mn vader (tevens sponsor rijschoolbob.nl) en Daf
Afbeelding

Gewoon een stukje draf tijdens mn tweede proef (jaha ik weet t... mn benen naar voren houden...)
Afbeelding

F - X - H van hand veranderen
Afbeelding

Ook van hand veranderen denk ik ?....
Afbeelding

Ook weer een stukje draf (check die oren.... ze vind t hier iig niet zo heel erg leuk geloof ik, maarja t is maar een momentopname natuurlijk!)
Afbeelding

A afwenden en daarna afgroeten (oeioei mijn houding.... )
Afbeelding

En mn supergroom die ffies aan het stappen is
Afbeelding

En dan moe en voldaan naar stal toe!
Afbeelding

Nou, barst maar los!!!! Lekker ding is het toch he??? (Rox dan )

Casca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 22:24

zo op de foto's vind ik het er netter uitzien dan 145 en 150 punten!! leuke haf! heeft een mooie opwaards gebogen hals

RoxyVip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 22:31

Dankjewel!!! Dat vind ik idd ook altijd zo mooi aan dr!
Maar de jury heeft ook hele stukken 'vergeten' te kijken, dus ja dan krijg je gewoon ook zessen voor de mooie stukken.
Maar mn eerste proef was wel verdiend hoor! En over mn tweede proef ben ik eigenlijk ook wel heel tevreden.
Ik geloof ook dat de jury haflingers niet zo heel erg leuke paarden vond....

amyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 22:32

Haha...
Sorry dat ik lach maar in je eerste proef als je de eerste keer groet is het precies of je haf hinnikt naar de jury voor te zeggen: ik ben hier ook!!
ik zou je ook meer punten geven hoor maarje jury's hé...
probeer er toch nog op te oefenen dat hij altijd mooi onderloopt tijdens de proef
succes
amyke

amyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 22:33

Nog vergeten te zeggen:
mooie knottjes en mooie vlecht in de staart

iSaBeLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 22:34

mooi beestje ziet er netjes uit ...
wat zijn haar afstammelingen ?

_Nann_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 22:35

jammer dat ie bij je eerste proef zoveel tegen de hand kwam zeg !!
erg leuke haflinger om te zien....
wel jammer dat je geen winst had hoor !

Aeris

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 22:35

Leuke haf. Afstamming?
Ziet er niet slecht uit hoor! Hou de moed erin en de volgende keer beter!

RoxyVip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-06 22:36

Hahaha ja idd, zo had ik het nog helemaal niet bekeken, maar het lijkt idd zo!!!! Eigenwijze koppie van dr!
Hihihi, dankje!!!
@ iSaBeLL: haar vader is Wempire en dr moeder is Rozella v.d. Hulst (weet eigenlijk niet van wie zij afstamt...)
@OrissE_GipsY: ja dat was ook waarom ik niet zo heel erg veel punten had... Ik had haar er niet lekker doorheen lopen.
@Naima: dankjewel!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 22:43

hey vip
Wat zie ik? Heb je me op de foto gezet zit ik daar lekker te schrijven
Maar ik vond het er niet slecht uitzien hoor, die stukken niet gezien dat is niet (geheel)waar, alleen wat bij jou zo was bv in de eerste proef, dan zat ze even te kijken en dan wilde ze de cijfers gaan noemen, maar toen kwam jou aparte galopdeel (zacht uitgedrukt ), dus dan vult ze dat eerst in en dan de cijfers ervoor.
Maar ik vond het algemene beeld er niet slecht uitzien hoor, vond het er eigenlijk beter uitzien als wat de foto's laten zien....

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 23:53

Ik durf zomaar met volle zekerheid te stellen dat ze behoorlijk wat onderdelen niet gezien heeft.....dat heb ik namelijk zelf gezien! Je kunt onmogelijk een overgang tussen C en H beoordelen als je zelf nog naar de M zit te kijken, en dat was maar één van de vele keren.... Gelukkig hebben we afscheid genomen van deze jury, ze gaf namelijk zelf al aan niet meer te willen komen!

Maar goed, je hebt jezelf aardig bij elkaar geraapt Vip tussen die twee proeven door en dat maakt dat je erg tevreden mag zijn. Punten waren niet denderend, maar goed het moet ook gewoon echt constanter. Ik was over je tweede proef wel te spreken en zeker (dat heb je hier weggelaten....) omdat dit de allereerste keer was dat je Rox tijdens een proef wél in de goede galop kreeg! De rest komt echt nog wel, maak je daar geen zorgen om!

Rijden rijden rijden en ja dus ook galopperen

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 23:55

Hahaha zie nu pas dat ik ook op de foto sta (ja bij jou dat had ik gezien) maar op de tweede foto rij ik onder Rox dr keel!!!!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-06 23:59

hoi, allereerst leuke haf!
Dat galopprobleem gaat er wel uit hoor, weet nog met die van mij de eerste wedstrijd... k had haar net toen en woow ze was niet meer te sturen! en dat is allemaal helemaal goedgekomen!
dus geen zorgen

EDIT:

en dan ook nog als vader WEMPIRE, dan weet je zeker dat het goedkomt, is namelijk een halfzusje van die van mij dan!!

amigootje

Re: Roxy @ wedstrijd (haf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 00:35

Erg mooie haf !!

Jullie zien er netjes uit samen ! !

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 00:48

Waarom sta ik op de foto? Ik zag er niet uit, en ik pas jou cap niet eens, en en en

De foto's van jou en Rox zijn super! Rox is echt knap!! Volgende wedstrijd ga ik ook maar weer foto's maken, als ik mijn accu niet vergeet *zucht*
Je moet ze maar nog ff een keer via msn ofzo sturen, of via de mail, anders zit ik met het mijnalbum.nl merkje.

En over je wedstrijd: het ging al beter dan vorige maand, dus dat is alvast winst. Gewoon zo door blijven gaan, dan komt het vanzelf goed. Enne, je weet wat ik over de jury heb gesmst he?

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 23:04

@daffodil: jazeker ga ik oefenen!!! Vandaag kreeg ik dr in ieder geval tijdens het losrijden al in de goede galop!!!

@ alacairion: Gaaf man, dat het halfzusjes zijn!!!! Ik vind jouw haf ook echt supermooi!!!

@ dribje: het viel best wel mee hoor, hoe je eruit zag. Als je gaat hardlopen kan het erger hoor, met je rode kop! Hahahahaha. Maar het ging idd beter dan vorige maand dus volgende maand nog beter!!! En ach... de jury, er komt er vast ooit wel 1 die haffies wel kan waarderen!

RoxyVip

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 23:07

@ alacairion: ik las in een ander topic van je dat jouw haf ook kleppert met dr mond als ze het bit in heeft, nou de mijne ook!!!! Ze doet het echt alleen maar als ze het hoofdstel in krijgt en is al menig keer vergeleken met mr Ed!!!
ennuh.... die ankyrode pad heb ik ook, hij staat echt heel erg cool!!!

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 09:40

Leuke haf!! Nog ff oefenen en dan kom je er zeker wel!! Op de foto's vind ik het er al best netjes uitzien
Suc6 met je wedstrijden verder!

Saika

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 13:34

Leuke Haflinger, mooie hals! Ik vind jullie een mooie combi!

window

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 19:47

hey wat een leuke haf heb je
en eerste wat me opviel was de mooie hals
dit is bij schoonhoven toch ?
daar heb ik ook begin dit jaar gereden met me haf

RoxyVip schreef:
Maar de jury heeft ook hele stukken 'vergeten' te kijken, dus ja dan krijg je gewoon ook zessen voor de mooie stukken.
Maar mn eerste proef was wel verdiend hoor! En over mn tweede proef ben ik eigenlijk ook wel heel tevreden.
Ik geloof ook dat de jury haflingers niet zo heel erg leuke paarden vond....

ik heb ook een keer gehad ja dat de jury heel niet keek erg irri begon al bij het groeten ik binnenkomen en X halthouden en groeten en stond minuut stil ofzo omdat ik wachte tot de jury keek en onder tussen in me proef zag ik ook een paar keer dat ze helemaal niet keek. ik had echt zo iets naja waar slaat dit op.

_ViolaineHW_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:04

mooie haf zeg zet m op. je komt er wel.

groetjes

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 12:47

RoxyVip schreef:
@ alacairion: ik las in een ander topic van je dat jouw haf ook kleppert met dr mond als ze het bit in heeft, nou de mijne ook!!!! Ze doet het echt alleen maar als ze het hoofdstel in krijgt en is al menig keer vergeleken met mr Ed!!!
ennuh.... die ankyrode pad heb ik ook, hij staat echt heel erg cool!!!

jaa nou vief deed het dus constant, ook onder het rijden.......
nou heb ik een ongebroken trens en doet ze het niet meer en loopt er veel fijner op! hhihi die pad heb k gratis bij mn zadel gekregen
onze paarden hebben wel veel overeenkomsten zeg haha

tumtummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 13:01

Ziet er heel netjes uit en hopen dat die andere jury niet zo bevooroordeeld is!

RoxyVip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 23:26

@window: die hals is wel mooi ja maar als ze m tegen je gebruikt is het wel wat minder fijn.....
En dit is inderdaad in schoonhoven ja! Kom je nog een keer starten of niet? Dan kom ik wel
een keer kijken hoor!

@alacairion: ik ga het eens proberen of ze het op een ongebroken trensje niet meer doet dan! Maar ik heb altijd een beetje zo'n eng idee bij die ongebroken trensjes. Ik heb nu een dubbel gebroken trens, die heb ik al vanaf het begin.
Maar ik vind het wel heel gaaf dat er zoveel overeenkomsten zijn tussen onze pony's!!!!!!

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 10:16

leuk paardje
ziet er goed uit hoor