halthouden
nog halthouden
eventjes schrikken
[img]ttp://www.mijnalbum.nl/Foto=FYDQYTZ8[/img]
een drafje
gallopje
dit waren ze eventjes...strax misschien meer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

?

haha
Leuk setje trouwens!
HaileysComet schreef:Jullie zien het verkeerd. Die laarzen zijn het nieuwste model van Cavallo...
Je hoeft er geen sporen aan te doen, die zitten op dit type laars aan de voorzijde ingebouwd.
Leuke pony trouwens!
HaileysComet schreef:Jullie zien het verkeerd. Die laarzen zijn het nieuwste model van Cavallo...
Je hoeft er geen sporen aan te doen, die zitten op dit type laars aan de voorzijde ingebouwd.
Leuke pony trouwens!

en die laatste foto wat trek jij hem met je rechterhand in zijn mond zeg .. egt niet ontspannen
maar volgens mij vindt ze ze zelf wel mooi aangezien ze wel de rijbroek enz aan heeft. Ziet der niet echt uit alsof ze der niet op had gerekend. amyke schreef:Nog een vraag:
hoe kunnen er vanvoor sporen opzitten?
Normaal is het toch vanachter of ligt dat aan mij??
Inderdaad dit was ik nog vergeten zeggen zoals iemand hierboven heeft gezegt(nu ik toch de foto's nog is heb bekeken): jhet is precies of je op de foto's steun zoekt op je teugels
Dit kunnen momentopnamens zijn maar ik denk het niet omdat je het bijna op elke foto doet.

was n kadotje