! Probeerde heb een beetje omhoog te rijden want reed hem telkens lang laag maar hij begon iedere keer te hangen.
los stappen

Kritiek is van harte welkom maar hou er ff rekening mee dat roy pas 4 is!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
! Probeerde heb een beetje omhoog te rijden want reed hem telkens lang laag maar hij begon iedere keer te hangen.
los stappen

..
Wist niet dat je ook op bokt zat! gomir schreef:Wat is die opgeknapt zeg!
Ik zag ineens een naam met Drutka erin dus toen moest ik even kijkenWist niet dat je ook op bokt zat!
(goldie)lol.
daantjuhhh schreef:Leuk beestje.
Ziet er inderdaad goed uit.
Denk aan dat je armen langs je lichaam houd en je voeten niet naar voren afsteekt.

Goldie schreef:Leuke foto's Femke
Ik vind het er echt al heel goed uitzien, veel succes met je wedstrijd in van Ewijcksluis. Wat heb je trouwens een flitsend dekje![]()
Doe de groetjes aan Roy
Hoop dat het een beetje goed gaat heb nu al slape loze nachten erg he! Kuzzz
Veel succes met je wedstrijd maar dat gaat wel lukken hoor! tumtummie schreef:Nou dat ziet er heel netjes uit!Veel succes met je wedstrijd maar dat gaat wel lukken hoor!
. Woendag heeft hij mij zomaar er af gegooit
! Waarschijnlijk heeft hij daar wel zijn reden voor want dat heeft hij nog nooit gedaan! Tjitx schreef:hey...nu kom ik je hier ook al tegen!
ik breng je startkaart morgen langs en aan de foto's te zien gaat het wel lukken op die wedstrijd!!
Laat je ons nog even weten hoe het is gegaan??:)
. Ga denk zo wel even langs de club! stuur gelijk een mailtje hoe het gegaan is als ik thuis ben. Als zijn kopie er naar staat gaat het zeker goed maar als dat niet zo is dan dan heb ik heel erg pech
. Tjitx schreef:hey...nu kom ik je hier ook al tegen!
ik breng je startkaart morgen langs en aan de foto's te zien gaat het wel lukken op die wedstrijd!!
den helder is goed vertegenwoordigd hier.... Tjitx schreef:jaden helder is goed vertegenwoordigd hier....
Tjitx schreef:hey...nu kom ik je hier ook al tegen!
. Hij viel 1 keer uit de galop maar dat was een beetje mijn schuld bedacht me ineens dat ik rechtop moest zitten
en halthouden wilde niet echt. Heb 160 en 161 gehaald en een 2e prijs! kuzz gomir schreef:Gefeliciteerd Femke!
Leuk hoor!
. Ben ook erg blij dat hij zo braaf is!