Gave foto:

wat kan je toch weer lekker moeilijk kijken zeg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

elastiek dan maar de rest van mijn verhaal blijft gelden ...
Zodra het eraan zit (en zoals je ziet zit het los) loopt ie een stuk makkelijker nageeflijk. Denk dat het voor hem een soort van extra steun is zeg maar. Quarterh0rse schreef:Geloof me zonder elastiek is het best lastig om hem zo te laten lopen.Zodra het eraan zit (en zoals je ziet zit het los) loopt ie een stuk makkelijker nageeflijk. Denk dat het voor hem een soort van extra steun is zeg maar.
muiszje schreef:Quarterh0rse schreef:Geloof me zonder elastiek is het best lastig om hem zo te laten lopen.Zodra het eraan zit (en zoals je ziet zit het los) loopt ie een stuk makkelijker nageeflijk. Denk dat het voor hem een soort van extra steun is zeg maar.
maar nu moet je daar altijd mee rijden..
Ik zou et er gewoon aflaten en het zelf oplossen.
. Het is alles behalve een makkelijke pony zowel met rijden als in de omgang. Het gaat nu eigenlijk best goed en met het elastiek fop je m eigenlijk want het hangt gewoon slap. Zonder kan je m ook rijden maar dan is t wel meer worstelen in plaats van lekker ontspannen rijden. En t is voor de ruiter ook wel eens leuk als ie netjes ontsapnnen loopt inplaats van tankeren met zijn kop in de lucht. Tuurlijk is t altijd een tekortkoming van de ruiter als je naar hulp moiddelen moet grijpen maar soms heeft een paard ook een verleden wat je niet in 1 keer terug kunt draaien. Om t dan voor beide partijen leuk te houden zit er bij hem af en toe een stiek om.
. reina schreef:Wat een ontzettend leuk paardje! (Wat is het voor ras?). Ik vind het rijden er ook ontspannen uitzien, volgens mij hebben jullie best lol zo samen.
) een ZEER geslaagde kruising!!! 
mememe schreef:ik vind het ook een erg apart paardje maar wel heel erg lief.
rijd je ook wedstrijden?

nikkiejj schreef:leuk hoor!
glimt mooi!! nog eventjes wat nekspiertjes trainen en je heb een total beauty!!!