Voordat er vragen over komen, Boris is een Fries x Clydesdale van ong 1.71 hoog (zal ondertussen denk ik wel iets gegroeid zijn).
Hij is bijna 4 jaar en dus nog behoorlijk jong, het is dus groen met groen maar sinds we les hebben gaat het steeds beter.
Z'n eigenaar zit ook op bokt onder de naam Sandr0.
Ik heb altijd recreatie/western gereden en rijd nu sinds een aantal maanden wat sirieuzer dressuur zeg maar
Ben al blij dat ik eindelijk de teugels een beetje op normale lengte kan houden zonder steeds met waslijnen te rijden 
Er zit vergeleken met het begin al een wereld van verschil in.
Ik weet dat ik af en toe iets teveel naar voren zit (moet meer als Anky gaan zitten) en soms pianohanden heb dus daar hoef ik geen 100derden reacties over

Opbouwend commentaar is natuurlijk welkom

Eerst even losstappen etc:

Bor heeft in het begin altijd behoorlijk wat energie en vond alles interessant behalve mij

vaak na de eerste keer galopperen is ie een beetje z'n ei kwijt en ontspant dan teminste.

Eindelijk wat meer onspannen..

Jammer alleen dat ik net ga staan

galopje

Zo zag het eruit toen ik er voor de eerste keer op zat:
(en dan vallen deze nog mee
)

. nee hoor... grapje. Ach hij is af en toe wel een beetje boertje maar hij is wel erg lief hoor
Zie wel wat dingen, maar ik denk dat ik niet de aangewezen persoon ben om je daarop te wijzen, daar zijn instructrices voor.