Comentaar is welkom natuurlijk:P:P als het maar netjes blijft;)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Elmond schreef:Ik vind je ruin een heel mooi paard en wens je veel (rij)plezier met hem! Ik vind het wel heel apart hoe laag hij aan de longeerlijn met zijn hoofd gaat...is dat je bedoeling of...?
groetjes!
Mooi paard! Smeejj schreef:Volgens mij kan hij als hij dat wil gewoon nog omhoog met zijn hoofd hoor? Mooi paard!
amarinsjuh schreef:Idderdaad erg laag..
Mijn vezorgpaard doet dat uit zich zelf zijn hoofd zo lekker laag als hij ontspannen is maar om je paard daar zo vast te zetten zal ik zelf niet doen...
Wel mooi paard
marionnnn schreef:Dat paard kan met zijn hoofd wel omhoog komen hoor.. En dan loopt ie niet met de kin op zijn borst..
Zoals je ziet is het aanknooppunt van de bijzet hoger dan waar hij zijn hoofd heeft.. Hij kiest er zelf voor om ontspannen laag te lopen.. Als het echt zo strak zou zitten zou die in verzet komen, en zou het juist andersom zijn lijkt me.. Hij zit ook gewoon aan de zijkant bevestigd dus hij wordt niet vastgezet onder de buik ofzo..
Persoonlijk zou dit niet mijn manier van bijzetten zijn, maar het is niet zo dat het paard zo vastgezet wordt en z'n hoofd niet omhoog kan doen..
Trouwens.. wel een ontzettend leuk paard zeg!! ik vind het een plaatje
Hij kan nog een heel eind met zijn hoofd omhoog maar hij kiest er zelf voor om zo lekker laag over z'n rug te lopen 
amarinsjuh schreef:Idderdaad erg laag..
Mijn vezorgpaard doet dat uit zich zelf zijn hoofd zo lekker laag als hij ontspannen is maar om je paard daar zo vast te zetten zal ik zelf niet doen...
Wel mooi paard