. Dit komt eigenlijk doordat wij nooit foto's maken en als er rijfoto's gemaakt worden, mislukken deze zo ongeveer altijd... Niet dat alle foto's van vandaag even mooi zijn (de camera had namelijk kuren waardoor veel foto's ook vandaag mislukt waren; zie de laatste foto voor het probleem), maar het geeft toch een kleine indruk. Ons grote struikelblok is de verzameling en wij doen enorm ons best hieraan te werken en het toch leuk te houden voor ons allebei. Vandaag was helaas niet een topdag en zeker niet op het verzamelgebied, maar dat zal je altijd hebben als je een keertje een camera geregeld hebt
. Ik heb zelf hier en daar al op- en aanmerkingen gegeven, maar tips en opbouwende kritiek (
) zijn natuurlijk altijd welkom!Even poseren samen
:Rustig losdraven (beetje artistiek zitten, haha
):Wat meer aan het werk:
Een galopje:
Nogmaals galopje (net niet het mooiste moment, maar dat heb je weleens met foto's
):Drafje (ik zit wel iets ver achterover; ik wilde vast voor de foto extra rechtop zitten en dat is nu dus iets tè geworden
):Nog een drafje:
Houding valt een beetje (boel) tegen (vooral mijn rechterhand, maar ook het feit dat ik nogal scheef naar rechts zit
; je ziet goed dat het ons allebei veel moeite kost), maar wat betreft de benen lijkt dit een beetje op een appuyement
; dit is dan ook één van de moeilijkste oefeningen voor ons op dit moment...En nog een mislukte foto. De bovenkant ziet er best leuk uit, helaas missen de benen. Waarom de camera dit deed, geen idee (als iemand anders dit probleem kent met een HP-camera en iets weet om het op te lossen, graag!)...

en loopt lekker.
succes verder. 
echt