Amanda @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Amanda @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 18:39

Paar daagjes terug heeft mijn broertje foto's gemaakt van het rijden op Amanda. Voor mijn gevoel gaat het stukken beter, meer ontspanning en ze loopt ook niet zo heel erg meer met haar hoofd in de lucht en is stukken rustiger. Mijn broertje had vooral veel gefilmt dus de meeste zijn stills
Helaas ging concentratie hard achteruit toen mijn broertje foto's kwam maken, want ja, die was natuurlijk veel intressanter

[img]www.mijnalbum.nl/Foto=XCSXDUMX[/img]

[img]img108.imageshack.us/img108/7780/forumrijden27lt.jpg[/img]

[img]img468.imageshack.us/img468/5928/forumrijden14qc.jpg[/img]

[img]img147.imageshack.us/img147/9104/forumrijden30xz.jpg[/img]

[img]img147.imageshack.us/img147/3945/forumrijden44zo.jpg[/img]

[img]img468.imageshack.us/img468/5271/forumrijden59fy.jpg[/img]

[img]img147.imageshack.us/img147/1383/forumrijden68lo.jpg[/img]

[img]img147.imageshack.us/img147/5708/forumrijden77ee.jpg[/img]

galop (m'n 2e keer dat ik galoppeerde)
[img]img468.imageshack.us/img468/5650/forumrijden84yc.jpg[/img]

[img]img147.imageshack.us/img147/5742/forumrijden90hs.jpg[/img]

[img]img468.imageshack.us/img468/6448/forumrijden137bi.jpg[/img]

[img]img147.imageshack.us/img147/5160/forumrijden105rt.jpg[/img]

[img]img147.imageshack.us/img147/6310/forumrijden120aj.jpg[/img]
En even een beloningtje
[img]img147.imageshack.us/img147/4619/forumrijden118qs.jpg[/img]

Willen jullie met je commentaar er rekening mee houden dat ik haar nog niet zo lang heb *engelsmiley*

CleovG

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:13

ziet er netjes en vriendelijk uit.. ik vind alleen dat het op de fotos lijkt offie op de voorhand loopt maarja dat zijn foto's;)

Mexx93

Re: Amanda @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 19:18

Hey,

Mooi paardje, lekker apart
Wel kan ik ver zoeken naar ontspanning, maar dat zal ik helaas niet vinden.
Jij bent bezig om haar naar beneden te laten door met je handen te gaan spelen. Dit heeft echter geen zin.
De pony word uiteindelijk heel hard in z'n mond en z'n rijgedrag gaat er ook niet echt op vooruit.
En doordat jij zo bezig bent om je pony te laten nageven door middel met je handen te gaan spelen, denk je niet meer aan de achterhand.
De achterhand zeult er maar wat achteraan.
Laat dat spelen met je handen maar even achterwege en ga zoveel mogelijk voltes, slangen voltes enz maken. Probeer haar goed naar binnen te laten kijken, door stelling te vragen. En laat haar achterhand ook goed werken.

En op het moment dat je pony naar beneden is zet je je handen vast en kijk je naar beneden. Ik zie dus nog veel punten waar jij en je pony nog goed aan moeten werken! Ik neem aan dat jullie les hebben..?

Ook zie ik onder andere op deze foto dat je je handen heel erg vast zet en moet je eens kijken hoe je pony reageerd.

Afbeelding

Davinia_

Re: Amanda @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 20:08

Elena schreef:
Hey,

Mooi paardje, lekker apart
Wel kan ik ver zoeken naar ontspanning, maar dat zal ik helaas niet vinden.
Jij bent bezig om haar naar beneden te laten door met je handen te gaan spelen. Dit heeft echter geen zin.
De pony word uiteindelijk heel hard in z'n mond en z'n rijgedrag gaat er ook niet echt op vooruit.
En doordat jij zo bezig bent om je pony te laten nageven door middel met je handen te gaan spelen, denk je niet meer aan de achterhand.
De achterhand zeult er maar wat achteraan.
Laat dat spelen met je handen maar even achterwege en ga zoveel mogelijk voltes, slangen voltes enz maken. Probeer haar goed naar binnen te laten kijken, door stelling te vragen. En laat haar achterhand ook goed werken.

En op het moment dat je pony naar beneden is zet je je handen vast en kijk je naar beneden. Ik zie dus nog veel punten waar jij en je pony nog goed aan moeten werken! Ik neem aan dat jullie les hebben..?

Ook zie ik onder andere op deze foto dat je je handen heel erg vast zet en moet je eens kijken hoe je pony reageerd.

Afbeelding

Ja, dat van mijn handen klopt heel erg. Ik denk dat dit met name ook komt daar haar temperament. Ze is heel erg fel en gaat graag wat te snel. Ik moet nog leren volop te ontspannen op dat moment, maar ik heb al snel de drang om dan m'n handen vast te zetten en gespannen te gaan zitten.
Dank je wel voor je tips!