Willem en ik...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vogel

Willem en ik...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 21:00

Hier wat foto's van Willem en mij... Willem is bijna 3 en pas een paar maandjes onder het zadel. Hij is super braaf (soms)... Je mag commentaar geven, en k weet dat ik iets te veel voorover leun... Schoonheidsfoutje noem ik het maar, ik werk dr aan... Hij is van een jongetje van 10, maar ik beleer hem en hij hobbelt elke week in de manege...

Afbeelding
Willem voor de 3e keer voor de koets

Afbeelding
In de wei

Afbeelding
Willem met zn baasje

Afbeelding
Ik op Willem

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Willem met z'n baasje op z'n rug...

MarloesRixt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 21:10

Leuke haflinger! ziet er leuk uit zo voor de koets!

Yumalover

Re: Willem en ik...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 21:31

mooi beestje ziet er leuk uit

Marije112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 22:00

Oee tien en dan al zo'n prachtpaard!
Ziet er netjes uit hoor

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 22:09

mooi beesie heel luxe!
waarom rij je met een bodyprotector ofzo?

Chaelle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 22:10

Wat een prachtbeestje !
Mooie foto's! x

Vogel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 22:10

lotjj92 schreef:
mooi beesie heel luxe!
waarom rij je met een bodyprotector ofzo?

iets van mn ouders en het is voor mn eigen veiligheid dus ben k dr ook wel voor... ik cross ook nog wel eens...

ChingYi_Dino

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 22:16

Ziet er leuk uit, netjes, en dat voor een paar maandjes

lotjj92: Beter met dan zonder

iSaBeLL

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 23:14

mooi beestje ga zo door

Marjet90

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 23:43

sorry, maar ik vind dat je een paard van onder de 3 nog niet zadelmak kan maken, er is niet voor niets een limiet getrokken. Laat hem lekker tot minimaal zijn 3e in de wei staan. (een kind van 5 zet je tog ook niet meteen in groep 7?) Daarnaast probeer jij hem al negeeflijk te laten lopen en ik vind dat je dat er zeker nog niet zo in rijdt. Laat hem eerst lekker een paar maanden zijn evenwicht onder het zadel zoeken en het vertrouwen in de ruiter vinden, hij geeft het vanzelf aan als hij er aan toe is.

Sanniej_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 23:46

Zo te zien kan het paard het wel hebben kwa lichaam om al te rijden e.t.c.
Maar toch ben ik er tegen.
Paarden hebben geen lekker veulen leven meer ... tegenwoordig.
Nog niet eens 3 en al rond lopen en voor de kar

Vogel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 23:48

jetjuh schreef:
sorry, maar ik vind dat je een paard van onder de 3 nog niet zadelmak kan maken, er is niet voor niets een limiet getrokken. Laat hem lekker tot minimaal zijn 3e in de wei staan. (een kind van 5 zet je tog ook niet meteen in groep 7?) Daarnaast probeer jij hem al negeeflijk te laten lopen en ik vind dat je dat er zeker nog niet zo in rijdt. Laat hem eerst lekker een paar maanden zijn evenwicht onder het zadel zoeken en het vertrouwen in de ruiter vinden, hij geeft het vanzelf aan als hij er aan toe is.

even voor jou infromatie, ik rijd hem 1 x per week en k vraag bijna nix van hem... hij geeft al bijna van zich zelf na en k rijd alleen maar buiten met hem en hij heeft er plezier in, daarnaast loopt hij nog een paar x per week met jongentje van 10 op zijn rug die zo licht is dat hij het niet eens voelt en voor de koets loopt hij hoogstens 1 x per week... de koets weegt niet meer dan 20 kg en er zit ten twee kleine kindjes op de kar... en wat ook zo is dat als je een paard nu al een btje laat wennen hoef je daar later minder aan dacht aan te besteden. k vind dat je pas echt commentaar mag geven als je weet hoe het paard en de ruiter zijn want een foto is ook maar een moment opname... maar het is jou mening en als jij daar achter staat zal k jou daar nie op aan vallen...

Temp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 00:00

Tja ik weet niet wat ik hier van moet vinden. Hij is nog maar 2! Laat hem, zoals Jetjuh al zegt, lekker opgroeien. Zadeltje af en toe op, hoofdstelletje soms in,af en toe longeren is wel goed, maar al helemaal inrijden? En je schrijft nu wel over dat het jongetje heel licht is, dat zal inderdaad wel, maar zo te zien jij niet echt...
Nee echt netjes vind ik het niet. Maar rijd maar lekker verder als je je paard op zijn 9e al wilt afschrijven.

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 00:11

ow wat een lekker ding die haf maar ben er tegen idd nog te jong om in te rijden kar zou kunnen, omdat een haf sterk is, bij hem ook te zien qua bouw... maarre onder het zadel..