VD met Lente: Voor het eerst op het blok!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dagami

VD met Lente: Voor het eerst op het blok!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 18:40

Nouja eigenlijk de tweede keer

En ik ben zó trots! Want ruim een jaar geleden had ik het haar al geprobeerd te leren en ze snapte het maar niet dus toen ben ik er maar weer mee gestopt... Ik heb haar toen wel kunnen leren dat ze op commando 1 voet op het blok moest zetten maar ik kreeg haar gewoon echt NIET zo ver om haar tweede voet erbij te zetten
Overigens ben ik toen wel begonnen met zaagselbalen etc omdat dat een groter oppervlak heeft en dus in principe makkelijker had moeten zijn voor Lent om voor het eerst op te kunnen stappen

Tot mijn vriendje vorige week opeens zei dat hij VD wilde zien. Dus ik eerst met Mirei aan de slag met alle attributen, en daarna was Lente aan de beurt. Omdat het blok er nog stond liet ik ook meteen even zien dat Lente dus op commando 1 voet op het blok kon zetten. Ondanks dat dat alweer behoorlijk lang geleden was wist Lent nog precies wat de bedoeling was. En toen ze toch met 1 been op het blok stond kon ik het niet laten om nog eens te proberen of ze haar tweede been erbij wilde zetten: Ik hield het bakje snoep voor dr neus en begon haar druk aan te moedigen, en binnen 2 seconden stond ze er gewoon op
Maf beest

Vandaag heb ik even getest of het geen toevalstreffer was en of het dus zou lukken om haar nu nog eens op het blok te krijgen. En ja hoor! In eerste instantie stond ze wel weer even te sukkelen zoals vorig jaar dus ik verloor alweer bijna alle hoop... Maar na een hoop aanmoedigen deed ze het gelukkig toch nog ;D En ik kon zelfs nog een paar meter achteruit lopen om een foto te schieten
Ze is alleen nog wel een beetje erg lomp (maarja, das Lente hehe), want ze ramt gewoon haar eerste voet op het blok en dan moet ik eerst dat been recht zetten voordat ze haar tweede been erbij zou kunnen trekken (en daar sta ik haar dan weer als een mongool bij aan te moedigen: "ja Lente ja ja ja ja jaaaaaaaaaa Lente jaaaaaaaaaa" )

Maargoed, dit is wel een heleboel gel*l voor een paar eigenlijk niet zo mooie foto's, maarja, het is het bewijs dat ze het ECHT gedaan heeft

*gaat nog even verder met trots zijn*

*mijn domme lompe pony kan eindelijk ook op het blok *

*wiehooee*

Afbeelding

Nog een keer van het blok af en weer erop
Afbeelding

(ehm ja, ik had mn bakje met voer even links op de grond gezet zodat ik mn handen vrij had voor de foto )

Sok

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 18:51

Aaaah knappe Lent
Lang geleden dat ik een topic van jou en de hafjes gezien heb zeg!
Wanneer komen er weer Mireille-foto's?

EnelyaT

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 18:54

Ik snap dat je trots bent, ik was ook zó trots op King dat hij het ook deed!
Het ziet er goed uit hoor! En je kan inderdaad goed zien, dat het bakje voer links stond
Echt geweldig voor je

Maaik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:03

Goed zo! Ziet er netjes uit
Ik had ze al gezien op het VD forum maar goed

Blue9

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 20:08

Erg mooi hoor, maar ik vind het een beetje een eng blok, kan die niet omkiepen??

dagami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 20:22

@ Mietje: Mn vriendje heeft beloofd om binnenkort VDfilmpjes te maken van Mirei, dus die zet ik dan ook wel hier

@Niine: het blok is aan de voor en achterkant schuin, dus de kans op omkiepen is juist heel klein (zolang het blok uiteraard op een vlakke grond staat, maar dat geldt voor elk blok)

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 22:15

OOoeeehh Die Lent wat een lekker ding
hahaha Doet ze goed.... ja ach zo heeft iedereen z'n tijd af en toe nodig om wat te verwerken..
Is natuurlijk wel heel wat met 1 been op een blok.. maar eenmaal verwerkt mocht die andere er ook bij op
haha Supper zeg!!

ennuh... jij.... vriend.... LEUK wie wie wie

Francien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 22:17

Wow knap zeg! Leuke haf ook.

Elke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 00:19

Pasha schreef:
ennuh... jij.... vriend.... LEUK wie wie wie

Ik heb hem lekker al eens gezien

SCHITTERENDE foto! en dan die blik van lente erbij, hoe ze naar het bakje met brokjes kijkt die voor haar oo de grond stond

ja haflingers, t blijve rare beesten

Katie1989

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-06 02:41

Jaa Danielle vriend Wie had dat gedacht *grapje *
Erg cool hoor Daan!

dagami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-06 11:26