En ik ben zó trots! Want ruim een jaar geleden had ik het haar al geprobeerd te leren en ze snapte het maar niet dus toen ben ik er maar weer mee gestopt... Ik heb haar toen wel kunnen leren dat ze op commando 1 voet op het blok moest zetten maar ik kreeg haar gewoon echt NIET zo ver om haar tweede voet erbij te zetten

Overigens ben ik toen wel begonnen met zaagselbalen etc omdat dat een groter oppervlak heeft en dus in principe makkelijker had moeten zijn voor Lent om voor het eerst op te kunnen stappen
Tot mijn vriendje vorige week opeens zei dat hij VD wilde zien. Dus ik eerst met Mirei aan de slag met alle attributen, en daarna was Lente aan de beurt. Omdat het blok er nog stond liet ik ook meteen even zien dat Lente dus op commando 1 voet op het blok kon zetten. Ondanks dat dat alweer behoorlijk lang geleden was wist Lent nog precies wat de bedoeling was. En toen ze toch met 1 been op het blok stond kon ik het niet laten om nog eens te proberen of ze haar tweede been erbij wilde zetten: Ik hield het bakje snoep voor dr neus en begon haar druk aan te moedigen, en binnen 2 seconden stond ze er gewoon op
Maf beest

Vandaag heb ik even getest of het geen toevalstreffer was en of het dus zou lukken om haar nu nog eens op het blok te krijgen. En ja hoor! In eerste instantie stond ze wel weer even te sukkelen zoals vorig jaar dus ik verloor alweer bijna alle hoop... Maar na een hoop aanmoedigen deed ze het gelukkig toch nog ;D En ik kon zelfs nog een paar meter achteruit lopen om een foto te schieten
Ze is alleen nog wel een beetje erg lomp (maarja, das Lente hehe), want ze ramt gewoon haar eerste voet op het blok en dan moet ik eerst dat been recht zetten voordat ze haar tweede been erbij zou kunnen trekken (en daar sta ik haar dan weer als een mongool bij aan te moedigen: "ja Lente ja ja ja ja jaaaaaaaaaa Lente jaaaaaaaaaa"
)Maargoed, dit is wel een heleboel gel*l voor een paar eigenlijk niet zo mooie foto's, maarja, het is het bewijs dat ze het ECHT gedaan heeft

*gaat nog even verder met trots zijn*
*mijn domme lompe pony kan eindelijk ook op het blok
**wiehooee*

Nog een keer van het blok af en weer erop

(ehm ja, ik had mn bakje met voer even links op de grond gezet zodat ik mn handen vrij had voor de foto
) 
(zolang het blok uiteraard op een vlakke grond staat, maar dat geldt voor elk blok)

*