Ik heb al mijn moed bij elkaar gezameld, en dan uiteindelijk toch maar weer een paar foto's er op gezet, sorry voor de slechte kwaliteit.. !! er zou vandaag iemand foto's komen maken (ook een bokker) maar die kon niet..
heaa margo!!
grapje.. hier komen ze.. mensen let niet op mijn houding die is bagger dat weet ik.. ik ben er op aan het werken, eerst had ik een hele nette houding maar die is héél hard achteruit gegaan.. commentaar op mijn houding heeft dus geen zin,, ik werk eraan.. hopelijk over een tijdje foto's met een goede houding!!
1.
even loswerken in stap.. aaii dat beentje..
2.
hier brak ze uit, ze is wat tegen de hand en hier is mijn houding héél slecht.. maar dit komt mede ook omdat ze uit brak.. normaal is t nét iets minder erg..

3.
na het uitbreken, weer snel herstellen en verder gaan of er niets aan de hand is..
4.
hier loopt ze al wat meer ontspannen alleen rij ik net licht..
5.
wat ik hier aan het doen ben met mijn benen..??
volgens mij wil ik haar net aandrijven ofzow..?? njaah vaaaaag.. 6.
dit vind ik de mooiste
hier is ze lekker ontspannen in de aanleuning, mijn houding is weer wat beter omdat ik nu zelf wat minder hoef te werken aan haar aanleuning, lekker dr oortjes naar voren, die achterhand er goed onder en aaii dt beentje..
ohh hier lijkt trouwens wel alsof ik met mijn rechterhand heeeel streng inwerk, dat is niet zoo.. mijn ene mouw zit opgestroopt en de ander is naar beneden gezakt en ik rijd met handschoenen.. vandaar dat het er een beetje raar uit ziet..

commentaar is welkom maar wees lief, onthoud dat deze knappe dame nog maar 2,5 maand onder weg is.. (onder het zadel dus..!! ) ik ben trouwens zelf bestwel geschrokken van mijn houding.. die moet égt drastisch beter worden..
maar dat komt goed! wat denken jullie? ik heb 17/18 maart mijn allereerste wedstrijd.. komt dat goed denken jullie?
sorry voor de hoeveelheid! wees lief! en de volgende keer (als margo tenminste komt) kome er duidelijkere foto's op!
Groetjes Anne en die eigewijze merrie Verola T. !
Die laatste foto is inderdaad erg mooi, ze kan fijn lopen! Alleen met aandrijven hoor je je benen eraan te houden en wat meer druk te geven en niet schoppen
in mijn profiel staat ook een welt hittje, alleen die wordt dit jaar 3 dus is nog niet beleerd.