De wedstrijd ging ook niet zo, met inrijden was ze erg heftig (ik kreeg haar gewoon niet terug) dus ik heb bij mijn proef mijn zweep maar weggelaten. Domme actie, mevrouw had meteen zo iets van, nou dan hoef ik ook niets meer te doen, en kende spontaan de galophulp niet meer... Waardoor ik haar een schop verkocht en mijn beugel verloor, maar met die hoesjes draaien ze dan ook meteen zo dat ik er met mijn voet niet meer bij kan. Ik had het nog geprobeert, maar het lukte niet, dus ik toch met mijn hand gedaan, en ik leunde nog niet voorover of ze was al weer richting uitgang... Lekker slecht..
Verder is ze sinds kort weer erg tegen de hand, ik denk dat ze aan het wisselen is en daarom probeer ik dan ook maar zo weinig mogelijk aan mijn teugels te zitten. Dus nageeflijk liep ze ook al niet. Bij de voltes kreeg ik haar nog steeds niet goed terug dus die waren allemaal te groot...
Wat ging er dan wel goed? Nou ik vond dat ze het halthouden erg goed deed! En nu ik het filmpje terug heb gezien moet ik zeggen dat mijn houding het afgelopen half jaar erg voorruit is gegaan (sinds ik de barefoot heb), perfect is het nog lang niet, maar het is wel al een gigantische verbetering. Ik zat altijd met mijn benen voorruit en afgestoken, hele erge kapstokken, ik zat helemaal achterin het zadel, ik zat nooit rechtop (soort zoutzak) kukelde vaak te ver naar voren, keek naar beneden, had mijn handen nooit op de goede plaats. Oftewel, alles wat fout kan ging fout

Hier stills uit het filmpje:
Halthouden en groeten:

Volte 10 meter:

Galop

Grote volte galop

paar seconden halthouden vanuit draf (vierkant
)
Galop andere kant

draf

Halthouden en groeten

In vrije stap de rijbaan verlaten

Belonen

en klaaaar

En is haar staart niet mooi schoon! hij leek bijna van zilver:

Ik werd (uiteraard) laatste, met net geen PP. Het was de F7 (ong B nivo).
Ik vond een paar dingen op mn protocol oneerlijk, maargoed, het was toch de laatste keer
Ik was er opzich wel mee eens dat ik laatste was en geen PP, maar een paar opmerkingen + cijfers en het feit dat Flower (net ingereden) zogenaamd een zeer makkelijk paard is... 
Maar ik had juist moeite haar terug te rijden zodat bijv de voltes ook goed gingen.