maar ik weet dat hij daar pakken beter staat en zoals hij er nu uit ziet zie je wel het verschil hoor, ik toch:) hij wordt bij deze eigenaars horse-ball gereden en ook dressuur want de jongen die de pony rijdt, rijdt met hem in het belgisch pony team horse-ball
alle, genoeg gebabbelt, hier de foto :

dit is kaisje tijdens een horse-ball wedstrijd (deze jongen is niet de eigenaar maar een vriend daarvan) dit is spijtig genoeg de enige foto die ik heb van bij de nieuwe eigenaars...
hier nog enkele foto's van vroeger:
ik weet dat hier veel mensen zullen zeggen: ooh die buigt veel te diep! maar ik weet dat, hij kroop gewoon ontzettend hard achter het bit soms... (en ik reed hem niet zelf meestal) maar dat is helemaal verdwenen bij de nieuwe eigenaars hoor:d
euhm beetje vuil
NOG vuiler! hier stond hij bij de vorige eigenaars op stal voor de winter dus hier kan ik niets aan doen
ben ik trouwens ook niet dat hem rijd
kaisje met de nieuwe eigenaar voor ze hem kochten, hier waren ze hem aan het testen of hij goed was voor de horse-ball
en hij heeft wel pit genoeg hoor!!
ok, dit waren ze weer voor vandaag, ik zal er later nog eens een filmpje bij zetten maar dat staat niet hier op de computer
groetjesssss xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
[A]