mijn ex verzorgpaardje bij nieuwe eigenaars @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ramgad

mijn ex verzorgpaardje bij nieuwe eigenaars @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 19:16

heeey! Hier een foto van mijn exverzorg anglo-arabiertje Kais! Hij was dus niet van mij maar ik mocht hem wel zoveel rijden als ik wou en hij stond bij mij op de weides. Maar de eigenaars hadden er geen tijd meer voor dus moest hij verkocht worden... maar ik weet dat hij daar pakken beter staat en zoals hij er nu uit ziet zie je wel het verschil hoor, ik toch:) hij wordt bij deze eigenaars horse-ball gereden en ook dressuur want de jongen die de pony rijdt, rijdt met hem in het belgisch pony team horse-ball
alle, genoeg gebabbelt, hier de foto :

Afbeelding
dit is kaisje tijdens een horse-ball wedstrijd (deze jongen is niet de eigenaar maar een vriend daarvan) dit is spijtig genoeg de enige foto die ik heb van bij de nieuwe eigenaars...

hier nog enkele foto's van vroeger:

Afbeelding ik weet dat hier veel mensen zullen zeggen: ooh die buigt veel te diep! maar ik weet dat, hij kroop gewoon ontzettend hard achter het bit soms... (en ik reed hem niet zelf meestal) maar dat is helemaal verdwenen bij de nieuwe eigenaars hoor:d

Afbeelding euhm beetje vuil

Afbeelding NOG vuiler! hier stond hij bij de vorige eigenaars op stal voor de winter dus hier kan ik niets aan doen ben ik trouwens ook niet dat hem rijd

Afbeelding kaisje met de nieuwe eigenaar voor ze hem kochten, hier waren ze hem aan het testen of hij goed was voor de horse-ball
Afbeelding en hij heeft wel pit genoeg hoor!!

ok, dit waren ze weer voor vandaag, ik zal er later nog eens een filmpje bij zetten maar dat staat niet hier op de computer

groetjesssss xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

masja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:18

Apart spel, ik ken het niet.

Maar leuk dat je je oude pony zo kan volgen.

Chaelle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:21

Mooi paardje,
Leuke foto van Horseball zeg

daphneM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 19:23

erg leuk paardje maar ik vindt dat hijiets te diep loopt....jammer maar verder leuk,...groetjes

ramgad

Re: mijn ex verzorgpaardje bij nieuwe eigenaars @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 20:47

hehe:d idd:d

So0p_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 21:08

leuk paardje

Misteryke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:19

ik zie de pony iedere vrijdag lopen in de les waar ik zelf ook in meerijd en het ziet er nu wel stukken beter uit wat dat "achter de loodlijn" betreft... Leuke foto's

Marije112

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 22:47

Mijn paardje gaat ook wel eens achter de loodlijn lopen, contact verliezen en dan heel hard de teugels uit je handen rukken.. Verder ziet d'r leuk uit.. Ook die jongen [A]

klomp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:37

ik vind de pony wel enorm opgeknapt bij de nieuwe eigenaar! pony ziet er 100 keer mooier uit dan eerst. werd de pony eerst slecht verzorgd?

Yonne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 23:53

leuwke foto's lief paardju en ik ben het wel met klomp eens.. heel veel opgeknapt!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 10:38

Ik denk dat bij de jongen de pony heel netjes gepoetst misschien wel gewassen is en het zomer is en bij hun was het winter en dan is wassen niet zo'n mooie optie!! Ik denk dat het dan geen verschil maakt, er zitten natuurlijk door het horse ball meer spiertjes op!!

Ik_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 15:26

Ik vind hem er bij de nieuwe eigenaars veel beter uitzien.......

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 17:32

die is opgeknapt!!!!!!!! sjeetje, herken je bijna niet meer terug. van een zielig hoopje naar een lekker beessie! gelukkig maar

ramgad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-06 18:51

ja idd, vroeger stond hij wel op onze weides soms maar hij was niet van mij he, maar in de winter stond hij bij de eigenaars zelf, en dat was afschuwelijk:s modderpoeltje waar ze tot hun knieen in zaten, stal enkel uitgemest als ik het kon doen (maar het was tamelijk ver dus ik kon dat enkel zaterdag doen) en niet genoeg eten voor 2 (want hun andere pony toen, is nu van mij:D)... dus heb ik ze op mijn weides gezet in de zomer en in de winter daar (wegens plaatsgebrek bij mij thuis)

Citaat:
ik zie de pony iedere vrijdag lopen in de les waar ik zelf ook in meerijd en het ziet er nu wel stukken beter uit wat dat "achter de loodlijn" betreft... Leuke foto's

hey, oh superleuk dat je hem kent! kaisje! zou je mij kunnen pb'en voor nog iets mss te vertellen over hem? want ik heb hem nu al zo lang niet meer gezien

alvast bedankt voor de reactie's!

MirandaMalik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 18:57

Gelukkig dat je verzorgpaardje zo'n goed adres heeft gekregen!
Het is een mooi paardje, nu helemaal met de extra spieren!

Misteryke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 00:41

ramgad schreef:
hey, oh superleuk dat je hem kent! kaisje! zou je mij kunnen pb'en voor nog iets mss te vertellen over hem? want ik heb hem nu al zo lang niet meer gezien

alvast bedankt voor de reactie's!

je hebt een PM ontvangen.
Trouwens, die laatste gewone foto waar hij wordt bereden door oude eigenares... Die is volgens mij getrokken in de manege, stond die in de winter dan daar op stal?