Haay mensen! Ik heb laatst wat foto's gemaakt van mijn verzorgpony en mij! ik wil verder geen comentaar dat k te groot ben want komt zelf maar langs dan zie je dat et meevalt en dat ik zeker niet te zwaar ben! de pony is nog niet lang met mij onder het zadel en ik probeer me best te doen om hem zo goed mogelijk te rijden alleen zo af en toe gaat hij ietsie harder dan ik wil, dus tja... dat zul je mischien ook af en toe zien op de foto's. ik blijf deze pony niet lang meer rijden omdat ik hem rij voor een meisje van 8 die er binnenkort ook wedstrijden mee gaat rijden. ik rijd hem alleen maar om hem te coriceren op wat kleine foutjes die voor haar erg lastig zijn. geef gerust comentaar maar hou het wel gezellig hier!
Ja ik denkt dat het een momentopnamen was maar hij schud ook nogweelens eens met zijn hoofd dus ik weet het niet, op de volgende foto's van mij zal ik het wat duidelijker laten zien hoe die loopt.
Hmm, Tja je wilt geen commentaar over te groot, maar dat doe ik lekker toch, anders moet je ze niet op bokt zette he! nou ii vind je dus wel te groot, waarschijnlijk niet te zwaar maar ik zal me mond houden voordat je je aangevallen voelt..
Verder is je pad veeeeeels te groot, hij ligt helemaal in z'n nek. Ook moet je omhoog blijven kijken! Verder wel mooi beestje!