(Voor degenen die niet op de hoogte zijn van PrinZ en mijn laatste jaar zeg maar, 14 april vorig jaar hebben we ons laatste wedstrijd gereden, http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=399257&hilit=. Na dit concour volgde een langdurige blessure die op 28 juli met een operatie is verholpen. Vorige week hebben we na 10 maanden weer voor het eerst op concour gereden.)
Op mijn protocol werden beoordelingen gegeven tussen de 4 en de 8. Wat mij opviel was dat ik vorige week nog 7-ens en 6-ens behaalde in de travers en schoudersbinnenwaarts en nu dus vieren omdat de jury vond dat hij kantelde... Iets wat ik me niet kan herinneren, net zoals de ruiters van het ZI die het zelfde commentaar hadden 8) Het zelfde commentaar kwam bij ons ook terug bij de keertwendingen, "belast spilbeen niet". Maar goed, ook weer 7-ens voor de verruimingen en een 8 voor de contragalop.. waarvan ik me ook niet kan herinneren dat hij zo goed was... maar goed...
Volgende week een wedstrijd-vrij-weekend, en dan 5 maart naar Sleen.
Zaterdag...
PrinZ heeft een voorliefde voor kinderen... meestal hebben ze wat lekkers in hun handen... maar ook de kinderwagen is geliefd.. hij wil voor zijn verjaardag 22 maart wel liever een blauwe

Gevlochten...
Zondag...
Het was vroeg... en de mist was nog niet opgetrokken
Cursus aansingelen te paard...
zet u paard stil en haal de singelstoten uit de passanten...
Trek de singel voorzichtig één of meer gaatjes strakker....
Doe de singelstoten weer in de passanten en sluit het klitteband... 8)
En dan kunt u verder rijden
Of weer stilstaan
Of een drafje...
Of een galopje maken
Of je jas uitdoen en weer verder galopperen
Pasje verruimen
En weer halthouden
Stappen
En weer op stal...
Ons vervoer
En lekker in de wei...
Something to eat?
Kijk hoe lief ik ben... ik kom ook zomaar naar je toe 8)
Pff.. dan niet.. ga maar naar Pietje kijken!
Mist weg... zonnetje.. en m'n zus met Piet aan het werk
Drafje
Smile

helaas net niet (152) het laatste puntje voor het L2 voor Sharon en Pietje