Dit is Sunny, hij is nu 4 en een half jaar. Ik rijd hem sinds november. Hij is hiervoor L1 gestart en heeft een paar winstpunten behaald met iemand anders. Ik heb vandaag mijn eerste wedstrijd (L1) met hem achter de rug, die hebben we afgesloten met 162 punten. Het is een ontzettend leuk paard om te rijden, hij heeft er echt lol in en leert snel. Op stal heeft hij de bijnaam "jolige jup", omdat hij af en toe van die rare acties heeft. Wel een karakterpaardje dus.
De foto's zijn niet echt duidelijk, maar ik hoop dat ze toch een indruk geven van ons.
Hier liep hij wat gespannen omdat de fotograaf af en toe transformeert tot bakkabouter....
Leuk he, fluorescerende dekjes..
Galop, hier komt hij wat te diep. Galop is echt zijn lastigste gang. Hij komt hierbij vaak erg op de voorhand en gebruikt mijn hand als steun.
Drafje
Middendraf, hierbij komt hij nog weleens wat teveel omhoog.
Wel een mooi ontspannen beeld vind ik.
Nog zo een..
Nog een galopje..
Stukje wijken, dit was van een andere keer rijden.. (ik kan niet zo ineens op het paard verkleden. Heb het geprobeerd maar het lukt me niet..
)En nog even mijn vriend de fotograaf op de foto. Normaal ziet hij er niet zo bescheten uit, maar hijw as doodsbang.. Voor ik de foto nam riep hij nog: WAT MOET IK DOEN ALS HIJ GAAT LOPEN??!! Whaha..
Wat een spookogen he??!!
Ik ben met Sunny gigantisch veel aan het schakelen om hem sneller te krijgen voor het been en zijn achterhand sneller te krijgen. Hij is namelijk nog niet zo sterk van achteren, en duikt gauw op de voorhand in de overgangen. Dat heb ik vandaag ook weer gemerkt op wedstrijd, veel overgangen terug zijn met een 5 beoordeeld doordat hij teveel op de voorhand kwam. Ik hoop dat er mensen zijn die goede tips hebben wat ik verder nog zou kunnen doen om hem sterker te maken, en misschien wel andere dingen die opvielen aan de foto's..
Maar Ico sun is een Ico x Marco Polo. Ik vind hem zelf ook wel leuk hoor haha! helemaal als je bedenkt dat z'n moeder echt niks bijzonders is, qua uiterlijk. Is er best een leuk beessie uitgekomen!! 

Geen wonderen verwachten he
Ziet er goed uit hoor