Zhanna @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Carlijn101

Zhanna @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 22:51

Nou ook is de fries Zhanna uitgeprobeert.
Dit was de eerste keer dat ik echt op haar reed ( heb er eerder 10 min. opgezeten)
Dus beetje zachtjes zijn met commentaar aub:)

Er lag een grote enge rode paarden voetbal in de bak.. Deze was op het begin heel erg eng.. daardoor was ze wel wat gespannen..
Maar op het laatst heeft ze zelf nog wat gevoetbalt (hier helaas geen foto's van)

Afbeelding
Zo dichtbij mogelijk, op het begin

Afbeelding
Mevrouw ziet de enge rode bal in de verte liggen.

Afbeelding
Blije ik

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eigen commentaar op houding:
- Tenen naar binnen.
- Ontspannener zitten.

Nikita12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:54

zier er leuk uit !!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:55

Ik heb geen verstand van Friezen, maar ik vind de achterhand er zo hoekig uitzien bij deze. Ligt dat aan mij? Ook lijkt het zadel me erg ver naar voren liggen. Of is dat een vertekend beeld omdat de hals zo hoog zit?

monteaura

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:57

Ik vind het zadel echt BRAK zitten. te ver naar voren.

Carlijn101

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 22:59

Het zadel ligt idd vrij ver naar voren. (ze is drachtig). Ook is ze wat hoekig... ze word niet zoveel gereden en heeft dus ook niet heel veel spiervorming. Hoewel ik dit op de foto's meer uit vindkomen dan in het echt.. Het viel me eigenlijk pas op toen ik het hier las;)

Carlijn101

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 23:01

Monteaura: Ik denk dat je liggen bedoeld.. Zitten lijkt me sterk ik zit er namelijk op en niet jij
Zoals ik al zei, het ligt vrij ver naar voren (drachtig) maar het ligt wel goed. Genoeg ruimte bij de schoft en schuift niet.

miekelover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:23

heey daar heb je zhanna eindelijk haha. vorige keer met de meeting had ik op zhanna gereden. ik vind het zo'n leuke merrie hihi

Horsea_nl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 23:30

het is niet mijn type fries,, zal wel komen omdat ie niet gespierd is.. en in wintervacht zit.. en ik vind dat het zade velt e ver naar voren ligt!

Carlijn101

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 13:02

Ja, het hoeft niet iedereen zijn type te zijn.. Maar aan dit commentaar heb ik eerlijk gezegt neit zo veel.. Het zadel ligt inderdaad te ver naar voren, heeft niet zoveel zin om dit nog een aantal keer erbij te gaan zetten want dat weet ik en probeer ik een volgende keer ook te verhelpen.. Maar dat het niet je type fries is.. tjah, daar kan ik niks aan veranderen. Ik kan er geen spier op plakken en die wintervacht er ook niet afhalen;)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 13:07

Het is wel mijn type fries hoor Renee, want ik ken haar IRL, en het is echt een schat van een paard!
En het zadel, tsjah, daar kreeg ik ook commentaar op, en nu niet meer, beetje vreemd!
Morgen weer rijden?!

Carlijn101

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 13:14

Jups, morgen weer rijden natuurlijk..
*gniffel*