In de tijd dat Aidan erbij liep, heb ik heel weinig gereden. Ik ben zo eens af en toe opgestapt, maar nooit echt serieus weer begonnen met rijden. Dus eigenlijk heeft Ivanka zo'n 7 maanden zwangerschapsverlof gehad (of eigenlijk nog anderhalve maand langer, bij 9.5 maand dracht hielde het voor gezien met werken
). Woensdag is Aidan dus weggegaan, en Ivanka pakt het allemaal heel goed op. Vrijdag ben ik er voor het eerst opgegaan, toen hebben we wat gestapt en gedraafd. Vandaag hebben we wat rondgehobbeld
. Veel stelt het nog niet voor, we moeten allebei weer erg wennen (ik voel de spierpijn nu al) maar ja.. komt goed! Ik heb trouwens op de foto's gezien dat ik het een en ander moet verbeteren aan mijn houding, lekker confronterend af en toe
. Maar goed, de foto's!
Owh ja, let niet op mijn Mega-jas. Ziet er niet uit, maar koud heb ik het nooit

Even wat stappen tussendoor, ik zit ook erg goed op Ivanka te letten daar
Volgens mij gingen we hier aanspringen in de galop ofzo
Relaxed wat rond galoperen

Ik had toch zo'n lol he, Ivanka zocht de hele tijd plassen op om vervolgens keihard doorheen te scheuren

Nog wat draven;
Niet op mijn houding letten hier.. Ik ging Ivanka even loslaten, zodat ze zo hard kon als ze wilde

Uitdraven
Daarna ging ik nog even naar Aidan toe, wat erg leuk was. Hij maakte mijn dag echt nóg beter, door heel erg blij te zijn om mij te zien
. Elke keer als ik hem riep, hinnikte hij terug
! Zo cute! Nou, dat was het wel voor vandaag. Barst los, zou ik zeggen
.
.
. Opzich is ze nu niet dik meer, ze is gewoon onwijs uit model, maar in de breedte is ze echt niet meer te dik
. Maar ze vindt het voorlopig wel best zo denk ik