mijn kleine zusje wil leren paardrijden en dus had ik even heel lief aan de baas van het pension waar ik les volg gevraagd of ze op een braaf pony'tje mag rijden... en ik zou haar wat "les" geven, ze mocht op joyce en ze was er zot van

De avant-rijd-foto's
staan bij ITP, indien gewenst geef ik de url wel 
Het zijn niet veel foto's maar ik vraag me af hoe jullie haar houding vinden voor de eerste keer. Ik vond hem goed meevallen maar heb haar zeker 25 keer gezegd dat ze haar hielen meer moest uitdrukken maar daar had ze het nog zeer moeilijk mee.
Weten jullie aan de hand van de foto's nog andere zaken die ik haar zou moeten zeggen over haar houding?
Haar handjes zitten een beetje hoog, maar ik weet uit ervaring dat je beter wat hoger begint omdat die handen met de tijd toch zakken

Ik had haar gevraagd haar teugels even wat langer te laten om het pony'tje niet te veel te storen in de mond...
hier weer meer contact, het lijkt alsof ze trekt maar dat deed ze echt niet hoor ... Heb er heel goed op gelet..
En toen ik vroeg of ze het leuk vond ( geluid aan )
http://www.zippyvideos.com/8864649813841916/mov01536/
Schattig hé
PS: na 2 keer in draf te gaan en heel veel in stap geoefend te hebben kon ze de 3de maal al "keurig" lichtrijden... Het was best leuk mijn zusje wat te laten paardrijden...