.Wat zijn nou goede tips voor mij om beter en dieper te kunnen gaan zitten? Hoe doen jullie dat? (ik heb veel moeite om mijn bekken naar voren te kantelen) Hebben misschieh meer mensen dit probleem?
Ik hoop dat jullie er wat van snappen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
:
en die tussen je benen trekt, een beetje als een bang hondje. Het kost wat fantasie en inlevingsvermogen
maar het werkt wel
Eef18 schreef:Ik heb al vanaf jongs af aan veel moeite om mijn bekken te kantelen en dus echt te gaan zitten op mijn kont.
Barvrouwke schreef:owh.. wat goed allemaal, had dus ook een topic over hetzelfde geopend "onafhankelijke zit" maar daar kwam minder uit. Ik ga hard aan het werk met de bovenstaande oefeningen. Me vriend zal zich wel afvragen wat ik aan het doen ben
MirandaFuego schreef:Barvrouwke schreef:owh.. wat goed allemaal, had dus ook een topic over hetzelfde geopend "onafhankelijke zit" maar daar kwam minder uit. Ik ga hard aan het werk met de bovenstaande oefeningen. Me vriend zal zich wel afvragen wat ik aan het doen ben
Je kan het ook óp je vriend oefenen!![]()