Vrijdagavond eerst Tom. Lekker vrijgenomen van school omdat ik zogenaamd overdag wedstrijd had!
Lekker losgereden en toen de proef. Toen ik de ring binnenkwam was die niet echt meer goed voor me been. Daardoor ging t aanspringen een keer ook niet goed en hij sprong nog een keer om in galop. Voor de rest was ik heel tevreden! Hij had goed zn best gedaan!
Ik had een filmpje van de proef maar die kan ik niet op zippyvideos krijgen, daarom hier foto's uit t fimpje (niet echt scherp)

Ik had een nieuwe frontriem en er nog extra steentjes bijgeplakt, zien jullie t glimmen?
De punten: bij jury C: 158 en bij M: 145! Die 145 viel me wel een beetje tegen! Uiteindelijk als 16e geeindigd. Vond de verschillen tussen de punten nogal groot! (wat achteraf niks lijkt als je de puntscherschillen hoort van me pony!) Er was nog wel een fries 2e geworden! Echt een heel leuk beestje en was ook een hele nette proef!
Toen vandaag Soraya. We zitten al een halfjaartje een beetje in een dip. 3 weken geleden was ze geraakt en dat heeft echt heel veel geholpen! Het bleek dat dr heupen stonden scheef en dr schouder stond scheef. We zijn pas net weer 1 1/2 bezig want we moesten t rustig weer opbouwen en verwachtte dus helemaal niet dat ergens bovenin zouden eindigen.
De proef ging heel erg lekker! Had ik nooit verwacht! Alleen wat foutjes,soms ging ze was achter de loodlijn en de eenvoudige wissels gingen niet geweldig, die zitten er ook nog niet helemaal goed in.
Toen we aan t afzadelen waren kwam er zelfs nog iemand naar ons toe. Ze vond dat Soraya een hele mooie pony was met een mooie draf en vroeg of ze te koop was!! Ik schrok een beetje en zei misschien een beetje te banketstaaf: NEE
Maar achteraf wel leuk om te horen!Nog een paar foto's van Soraya:

Travers

SB

En de mooiste vind ik zelf! Uitgestrektedraf
En toen de prijsuitreiking: Ik ben reservekampioen geworden!! Ben dus echt heel blij! Alleen de punten waren minder bij een jury. Bij de C jury: 188 (en 1e plaats) en de M jury 158!! Dat is toch niet normaal 30 punten verschil?
Na afloop ook nog even met beide jury's gepraat. Diegene van 158 zei er niet zoveel over en de jury van de 188 vond t maar raar! Ze zei (even kort samengevat): 188 is ook niet extreem hoog maar je hebt een mooie pony die met veel tact loopt. Ze vond het raar dat ik 158 bij de andere jury had en zei dat ik gewoon zo door moest gaan en dat ik er dan wel zou komen! 
Wel jammer maar van de zomer weer een kans!! Ik ben met allebei toch nog niet van plan om veel wedstrijden te rijden dus kan ik van de zomer nog in dezelfde klasses starten als nu.
Ten slotte die super pony van Laurens Sliepenbeek! Ik heb 2 filmpje, hier komen ze!!
Middendraf:
http://www.zippyvideos.com/3273879493817716/mov00370/
Nog een stukje middendraf:
http://www.zippyvideos.com/8369296723817576/mov00371/
En de laatste:
http://www.zippyvideos.com/9757413163819956/mov00365/
Bedankt voor t kijken!!

echt gaaf voor zo'n klein ding
] Was je daar aan het eind ook nog even naar de jury's gegaan?
maarjaa je komt er wel zoals de jury's zeggen. je bent idd een super combinatie met saar