Velvet_Kathy schreef:Ik vind het erg slecht voor 3 jaar rijden, het spijt me wel. Je paard loopt totaal niet verzamelt of aan de teugel, en dan hou ik er nog rekening mee dat je op een manegepaard zit. Verder vind ik dat je beugels veel te lang zijn en je te ver naar voren zit. Zelfs mijn zusje die pas 1 jaar rijd en ook nog op manegeknollen rondhobbelt heeft nog meer talent dan jij. Je paard loopt nog minder verzameld dan het oudste paard op mijn manege. Mijn advies is: of probeer zelf eraan te werken dat je paard aan de teugel en verzamelt loopt, of zoek een beter paard.
By the way, mooie vlecht. Persoonlijk houd ik meer van weggeknipte haren bij de staart maar dit is ook niet slecht.
ik vind jou bericht nogal beledigend,respectloos en ontzettend verwaand..!!!
Om te paardrijden HOEF je geen talent te hebben, plezier van beide kanten is nodig..
Ik ben blij dat ik nog meisjes zie die hun pony niet in de krul trekken, wat ze dan zogenaamd aan de teugel rijden noemen of hun pony gigantisch opfokken..
`
Citaat:
manegeknollen rondhobbelt
sorry hoor maar waar slaat dit nou weer op..
niet iedereen heeft een volbloed arabier of wat dan ook onder zn kont zoals jij..... Waarschijnlijk gaat dit meisje naar de manege om te leren paardrijden, en niet om model te spelen op een perfect paard.
en laat je zusje lekker anky achterna gaan..dat zal ons een zorg wezen..misschien is je zusje wel een super talent..lekker boeiend...
Citaat:
By the way, mooie vlecht. Persoonlijk houd ik meer van weggeknipte haren bij de staart maar dit is ook niet slecht.
ik dacht dat je eiendelijk een paar positieve woorden kon neer zetten maar dat viel ook weer behoorlijk tegen..
het zou wat zijn zeg als elk kind dat op een manege loopt is lekker met de schaar in de staart gaat knippen...nog ff en kinderen nemen een scheerapparaat mee in hun poetskoffertje of "bruintje" eens lekker te gaan scheren tussen de lessen als ie pauze heeft
verder zou ik lekker het bericht van velvet_kathy lekker negeren en letten op het (goed onderbouwde) commentaar van de andere mensen die een bericht hebben geplaatst, want zij zijn teminste wel respectvol
oké..nu ff on-TOPIC;
Ik vind je vlechten erg mooi en veel succes en plezier met paardrijden