Toevallig staan we bij elkaar op stal en hebben we van elkaar foto's gemaakt 
Eerst Indy

Marloes heeft Indy nu een jaar, hiervoor is ze altijd manegepony geweest. Ze is nu 11 (of twaalf) jaar.
Vandaag had Indy niet helemaal haar dag, ze was soms lekker eigenwijs maar ze doet erg haar best!
De foto's staan van ons alletwee niet geheel op volgorde! heb geprobeerd het zoveel mogelijk wel te doen maar is toch niet helemaal gelukt

Deze vind ik erg leuk!
Hier was ze net de hoek ingedoken }-)
Dan wordt Marloes boos en krijg je zoiets
Hier loopt Indy lekker ruim en dat is echt een verbetering met hoe het was, eerst "bungelde" de achterbenen er echt achter aan!
Hier loopt ze best lekker!
En dan nu Buddy :L
Het rijden ging de laatste tijd niet zo lekker, ben er een paar keer best hard van afgevallen (fijn die winter
) Gelukkig is hij nu weer braaf en rijden we al weer iets meer ontspannen dan een paar weken terug
Ben dus zeker niet geheel ontevreden over hoe het nu gaat, alleen mijn houding is een beetje storend, ik draai mijn binnenschouder teveel naar binnen waardoor ik scheef naar beneden op Buddy kijk en ik heb de neiging om mijn buitenhand iets hoger te plaatsen en mijn binnenhand te veel terug, maar ach ik heb les en er wordt hard aan gewerkt 
Eerst moet er geknuffeld worden

Best lief toch? Let ook even op zijn nieuwe halster

Buddy moet nog wakker worden
Eén van de eerste drafjes:
Tussen door wilde Marloes even Buddy knuffelen
Hier komen we net uit de volte
Hier gaan we net een volte inzetten
miscommunicatie
we zijn het niet helemaal eens over de richting 
Dit waren ze!
Commentaar is werlkom, mits het wel zo gebracht wordt dat we er ook daadwerkelijk iets mee kunnen
)
)