Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sazjuaa schreef:En zo zitten er bij jou(paardje2005) ook nog al veel spel fouten met d's en t's tussen... Let eens op jezelf voordat je wat zegt
Leo3hoekje schreef:jeetje, mensen, wat maakt het uit, wie weet heeft ze wel dyslexie (of hoe je dat ook schrijft) en de meeste nederlanders spreken en schrijven met fouten, dus ga elkaar nou niet lopen afkraken. We weten het ABN is gewenst, dus nu weer verder over haar pony's.
Anders moet zeker iedereen eerst het groene boekje lezen voordat ze hier een topic mogen starten....
daniekjuh schreef:Leo3hoekje schreef:jeetje, mensen, wat maakt het uit, wie weet heeft ze wel dyslexie (of hoe je dat ook schrijft) en de meeste nederlanders spreken en schrijven met fouten, dus ga elkaar nou niet lopen afkraken. We weten het ABN is gewenst, dus nu weer verder over haar pony's.
Anders moet zeker iedereen eerst het groene boekje lezen voordat ze hier een topic mogen starten....
mijn broertje heeft ook dyslexie en die schrijft echt niet zo als zij hoor..
Sazjuaa schreef:Én daar stem ik mee in.. verder vind ik eigelijk dat al deze offtopic reactie verwijdert zouden moeten worden..
Jullie kunnen mij niet wijsmaken dat jullie nu tevreden met jezelf zijn nadat jullie iemand compleet de grond in hebben getrapt! 
Het kijkt wel een beetje onhandig zo, maargoed
Mietje schreef:Whatever..Jullie kunnen mij niet wijsmaken dat jullie nu tevreden met jezelf zijn nadat jullie iemand compleet de grond in hebben getrapt!
Leuke foto's hoor meid!Het kijkt wel een beetje onhandig zo, maargoed
.