Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MyWishMax schreef:Ik ken het! Maar dan wordt ik naar links gegooid. Ik heb ook geen idee hoe ik het goed kan houden, maar ik hoor er van mijn instructrice er nooit wat over dus misschien is het alleen je gevoel?
monsera schreef:MyWishMax schreef:Ik ken het! Maar dan wordt ik naar links gegooid. Ik heb ook geen idee hoe ik het goed kan houden, maar ik hoor er van mijn instructrice er nooit wat over dus misschien is het alleen je gevoel?
Mss moet je het eens aan je instructrice vragen.

mariska75 schreef:Klinkt als een rechtsgebogen paard. Om dit probleem op te lossen zul je inderdaad je paard moeten leren rechtrichten. Daarmee kom jij recht op je paard.
Voor goede informatie over rechtrichten, ga naar paardenbegrijpen.nl of hoefkatrol.com
Bets schreef:mariska75 schreef:Klinkt als een rechtsgebogen paard. Om dit probleem op te lossen zul je inderdaad je paard moeten leren rechtrichten. Daarmee kom jij recht op je paard.
Voor goede informatie over rechtrichten, ga naar paardenbegrijpen.nl of hoefkatrol.com
Inderdaad dit is de oplossing voor probleem.