horseguards in Londen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

missy_m

horseguards in Londen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 15:44

Ik ben afgelopen week in Oxford geweest op uitwisseling en op een van de laatste dagen zijn we naar Londen geweest en daar zijn we natuurlijk bij de horse guards gaan kijken Lachen . Lijkt me heel vervelend voor die paarden om zolang stil te moeten staan en dan ook nog al die toeristen die je perse even over je neus moeten aaien Haha!

Afbeelding

Het waren allemaal hele mooie paardjes. Lekker stevig Haha! We zijn ook nog politie te paard tegengekomen. Ik zou er niet aan moeten denken om met een paard tussen het verkeer in Londen te moeten rijden. De automobilisten en vooral buschauffeurs!! daar zijn echt moordenaars }> Lekker extra gas geven als jij bijna op het zebrapad staat, heel hard toeteren en bij alles gewoon doorscheuren Lips are sealed

fjordentinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 16:25

jaaa die heppik ook wel eens gezien *LOL* idd hele mooie paarden Kwijl Lachen !!zo cool Lachen heb je ook de wisseling van de wacht gezien Party!! ???

missy_m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-02 16:27

fjordentinker schreef:
jaaa die heppik ook wel eens gezien *LOL* idd hele mooie paarden Kwijl Lachen !!zo cool Lachen heb je ook de wisseling van de wacht gezien Party!! ???

nee zoveel vrije ruimte hadden we ook niet in ons schema Haha! en volgens mij is dat ook best wel saai om daar op te wachten

fjordentinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 16:28

om op te w88 wel Gaaaap maar om te zien niet Haha! Pling is wel grappig Lachen maar gewoon de paarden zien is ook leuk!

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-02 18:27

gaaf joh!!